کشف لوازم جانبی تلفن همراه به ارزش یک میلیارد ریال در بهشهر

14:50 - 21 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۸۸۸۹
سرپرست پلیس آگاهی مازندران از شناسایی و دستگیری متهم به قاچاق کالا و کشف قریب به 10 هزار عدد انواع لوازم جانبی تلفن همراه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.
لوازم جانبی موبایلبه گزارش گروه جامعه ،سرهنگ "عبدالله رضوانی" گفت: در راستاي طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و کنترل مبادي و مسيرهاي ورودي شهرها، ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان بهشهر، موفق شدند، یکی از قاچاقچیان کالا را شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند، این فرد به نام "الف – ق" در امر تهيه و توزيع لوازم جانبي تلفن همراه خارجي قاچاق فعاليت دارد.

سرپرست پلیس آگاهی مازندران، اظهار داشت:ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی انبار دپوی کالای قاچاق واقع در یک شرکت صنعتی با هماهنگی قضائی این انبار را مورد بازرسی قرار دادند.
سرهنگ رضوانی، افزود: ماموران در بازرسی از انبار شرکت نه هزار و 893 عدد انواع لوازم جانبي تلفن همراه به ارزش تقريبي یک میلیارد ریال را کشف کردند.

وی گفت: در این زمینه متهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *