رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نفت و گاز مسجدسلیمان قهرمان شانزدهمین دوره مسابقات گلف جام مرحوم حسین‌پور شد

10:16 - 21 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۸۷۰۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
شانزدهمین دوره مسابقات گلف جام مرحوم حسین‌پور برگزار شد و با قهرمانی نفت و گاز مسجدسلیمان به پایان رسید.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومي فدراسيون گلف، شانزدهمین دوره مسابقات یادواره مرحوم شهباز حسین پور، گلف‌باز فقید و برجسته کشور با حضور 17 تیم از استان‌های سراسر کشور برگزار شد و با شناخت نفرات برتر پایان یافت.
 
این دوره از مسابقات با حضور تیم‌های نفت و گاز مسجدسلیمان، ملی حفاری اهواز، سورتمه اهواز و تیم‌های استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، یزد، قم، چهار محال و بختیاری و لرستان برگزار شد و گلف‌بازان در 2 روز به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان این رقابت‌ها و در رده تیمی، نفت و گاز مسجدسلیمان عنوان نخست مسابقات را به خود اختصاص داد. تیم ملی حفاری اهواز به عنوان دومی رسید و تیم سورتمه اهواز روی سکوی سوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

در بخش انفرادی هم حمیدرضا شهنی اول شد، عباس قنبری به عنوان دومی رسید و حمیدرضا شینی عنوان سومی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

گفتنی است در مراسم اختتامیه، کاپ، حکم و مدال تیم‌های اول تا سوم لیگ برتر سال 95 با حضور مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان و جمعی از مسئولان شهرستان و پیشکسوتان گلف کشور اهدا شد.

همچنين در اين مراسم از کمیته فنی مسابقات قلی‌زاده، بهداروند، موسوی، نصیری، مولایی و بهادری بودند و از همکاری و تلاش‌های هیئت گلف خوزستان و هیئت گلف مسجدسلیمان و شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان از سوي کیکاووس سعيدی، رئيس فدراسيون گلف تقدیر به عمل آمد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون گلف گلف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *