در مرکز نوآوری بسیج ، به دنبال تبدیل ایده های علمی به محصولات تولیدی هستیم

19:20 - 20 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۸۳۸۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهش و فناوری، با اشاره به افتتاح مرکز نوآوری بسیج اظهار کرد: در این مرکز به دنبال تبدیل ایده های علمی به محصولات تولیدی هستیم.

حسین قدیانیبه گزارش گروه سیاسی ، حسین قدیانی ، با اشاره به اهمیت اقتصاد دانش بنیان گفت: در این مرکز با تکیه بر موضوع اقتصاد دانش بنیان و حرکت های علمی و پژوهشی در صدد هستیم در حوزه هایی که در عرصه اقتصاد کشور در ارتباط با آنها چالش وجود دارد و نیاز به کار و تلاش بیشتری است، فعالیت کنیم.

وی با بیان اینکه دانشجویان و اساتیدی که دارای ایده های جدید و نو هستند، می توانند برای ارائه این ایده‌ها به این مرکز مراجعه کنند افزود: ایده ها در کمیته هایی با حضور متخصصین بررسی می شود و سپس به ایده هایی که دارای بازار و صاحب مشتری هستند، تسهیلاتی ارائه می شود که صاحبان این ایده‌ها بتوانند افکار خود را عملیاتی و اجرا کنند.

قدیانی با بیان اینکه ما در این مرکز با صاحبان اکثر صنایع و اصناف و اهالی صنعت ارتباط داریم، ادامه داد: دانشجویان و اساتید دانشگاه های مختلف که دارای ایده و افکار نو هستند، می توانند ازامکانات این مرکز استفاده کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از امکانات این مرکز فقط بسیجیان می توانند استفاده کنند، گفت: به نظر ما تمام کسانی که عرق به این کشور دارند و در فضای علمی فعالیت می کنند، بسیجی هستند.

وی تاکید کرد: در این مرکز به صاحبان ایده، فضایی برای کار و پژوهش داده خواهد شد و همچنین دوره های آموزشی برای آنها برگزار می‌شود.

 
 منبع: رادیو گفت و گو



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *