رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستگیری 101 سارق تحت تعقیب و متواری

12:42 - 18 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۷۷۶۹
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای مرحله دوم طرح سراسری دستگیری مجرمان تحت تعقیب و دستگیری 101 مجرم فراری و متواری خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ،سردار محسن خانچرلی گفت:طرح سراسری دستگیری سارقان ، مجرمان تحت تعقیب و متواری با بکارگیری کلیه امکانات و تجهیزات و توان نیروئی در فرماندهی انتظامی غرب استان تهران به مرحله اجرا گذاشته شد. 

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اقدامات اولیه پلیس و شناسائی محل فعالیت و پاتوق مجرمان تحت تعقیب و متواری در شهرستان های غرب استان تهران افزود:در این عملیات که با مشارکت کلیه یگان های انتظامی، اجرائی و پلیس های تخصصی استان و شهرستان های شهریار، ملارد، قدس، اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان به مرحله اجرا در آمد. 

سردار خانچرلی با اشاره به شناسائی مخفیگاه و پاتوق مجرمان تحت تعقیب و متواری تصریح کرد: در این عملیات پلیس، 100 نفر از مجرمان فراری و تحت تعقیب در مرحله اول این طرح در 10روز گذشته توسط ماموران انتظامی غرب استان تهران در نقاط مختلف شهرستان های غرب استان تهران دستگیر شدند. 

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح ها کنترل سرقت و هشدار به سارقان است تصریح کرد:در مرحله دوم از اجرای این طرح شب گذشته ماموران انتظامی پس از شناسایی مخفیگاه متمهاندر شهرستان غرب استان تهران موفق به دستگیری  101 سارق مجرمان فراری و تحت تعقیب شدند.  

رئیس پلیس غرب استان تهران با اشاره به تنوع جرائم مجرمان دستگیر شده بیان داشت: مجرمان دستگیر شده جهت ادامه سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند. 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *