درخواست رئیس مجلس خبرگان و پاسخ رئیس جمهور/ گزارش روحانی تا آخرسال ارائه می شود

21:05 - 17 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۷۶۴۳
رئیس جمهور که در جلسه امروز حضور دارند گزارشی را از اقتصاد مقاومتی به مردم ارائه دهند تا ببینیم این سیاست ها چقدر محقق شده است.
-گروه سیاسی: افتتاحیه دومین اجلاس رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (سه‌شنبه 17 اسفندماه) به ریاست آیت‌الله جنتی آغاز شد؛ در این اجلاسیه آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری خطاب به حجت الاسلام و المسلمین  حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان اظهار کرد: رئیس جمهور که در جلسه امروز حضور دارند گزارشی را از اقتصاد مقاومتی به مردم ارائه دهند تا ببینیم این سیاست ها چقدر محقق شده است.

وی علاوه بر این افزود: اگر کارهایی شده بگویند تا مردم خوشحال شوند و اگر هم به اقتصاد مقاومتی عمل نشده از مردم عذر خواهی کنند و عذر خود را بگویند.

آیت الله جنتی

ساعاتی بعد حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در حاشیه این نشست در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص درخواست رئیس مجلس خبرگان گفت: دولت در پایان سال گزارش مفصلی درباره اجرای اقتصاد مقاومتی ارائه می‌کند. 

وی همچنین خاطرنشان کرد: راه اقتصاد مقاومتی  ادامه می یابد زیرا این موضوع، قطعا برای نظام یک قدرت است و همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند ما باید قدرتهایمان را نمایان کنیم تا همگان بدانند ایران ما ایران قدرتمندی است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *