اسدی: برنامه مالی ما در مورد فوتبال بانوان محدود است/ احترام به بانوان اهمیت زیادی دارد

12:11 - 17 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۷۴۳۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: برنامه‌های مالی ما در خصوص فوتبال بانوان محدود است و کمبودهای زیادی داریم.
به گزارش گروه ورزشی ، علیرضا اسدی در مورد روز جهانی فوتبال زنان و برگزاری مراسم آن در آکادمی ملی فوتبال اظهار داشت: امروز روز عزیزی است و به صورت سمبلیک و بنابر احترام بانوان فوتبالیست همزمان با سراسر دنیا ما هم مراسم روز جهانی فوتبال بانوان را برگزار کردیم.
 
وی ادامه داد: برنامه‌های مالی ما در خصوص فوتبال بانوان محدود است و کمبودهای زیادی داریم. بانوان ما به دلیل محدودیت‌هایی که دارند به یک ورزشگاه اختصاصی نیاز دارند.
 
دبیرکل فدراسیون فوتبال در رابطه با مشکلات فوتبال بانوان عنوان کرد: مسائلی که در خصوص کرامت انسانی در این رابطه بعضا شنیده می‌شود بحثی جداست. احترام به بانوان و کرامت آنها برای ما خیلی مهم است. قرار شد دو درصد از درآمد آنها به بانوان تعلق بگیرد.
 
اسدی افزود: برگزاری مسابقات متعدد تدارکاتی در رده‌های مختلف سنی هم از جمله برنامه‌های دیگر فدراسیون فوتبال در حمایت از فوتبال بانوان است.
 
وی در خصوص حواشی فوتبال باشگاهی ایران هم گفت: سه چهار جلسه‌ای را با باشگاه‌ها برگزار کردیم و در جریان همه برنامه‌ها بوده‌ایم. آخرین نامه‌ای که ما دریافت کردیم در رابطه با تیم پاس همدان است که فیفا اعتراض این باشگاه را قبول نکرد. کمیته انضباطی فیفا با کسی شوخی ندارد.
 
دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود: ما هم در راستای منافع ملی برنامه‌های فیفا و موارد انضباطی که به ما اعلام می‌کنند را در خصوص باشگاه اجرا می‌کنیم و تعلل نمی‌کنیم چرا که منافع ملی مهمتر از باشگاه‌هاست. باشگاه‌ها به صورت مستقل عمل می‌کنند و همه مسئولیت امورشان برعهده مدیران است. موارد انضباطی که اتفاق بیفتد را رعایت می‌کنیم تا تهدیدی برای ساختار فوتبال ایران نباشد.
 
اسدی در خصوص اختلاف کی‌روش و برانکو هم عنوان کرد: این اختلاف سلیقه‌ها طبیعی است و مشکل خاصی وجود ندارد. متاسفانه برخی از دست‌های پنهان و آشکار باعث شد تا این وحدت ملی دچار مشکل شود. تیم ملی جایگاه خاص خود را دارد و خروجی باشگاه‌ها باعث شده تا تیم ملی قوی داشته باشیم. روابط باشگاه‌ها و تیم ملی محکم است و این اختلاف سلیقه‌ها وجود دارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *