رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

5 سوال مهم سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از دولت/ چرا وقتی نهادهای دیگر و حتی ارکان مقدس نظام تخریب می شوند آقایان سکوت می کنند؟

16:48 - 16 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۷۱۰۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نقوی حسینی اظهار کرد: دولت اگر نسبت به تخریب‎های خود حساس است باید نسبت به تخریب‎های که نسبت به سایرقوا ونهادهای دیگر مطرح می‎شود وارد عمل شود.
-گروه سیاسی: روز گذشته و به دنبال انتشار خبری کذب در برخی از کانال‌های تلگرامی با عنوان " جزئیات سخنان تند منتسب به جهانگیری در جمع کارگزاران و حمله شدید وی به روحانی" و باز نشر وسیع آن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در اقدامی صحیح ضمن تکذیب این خبر سراسر دروغ، دستور شناسایی و برخورد قاطع با این‌گونه مراکز که هدفی جز تضعیف و تخریب دولت و رئیس‌جمهور و نیز تشویش افکارعمومی ندارند را به وزیر اطلاعات صادر کرد.(بیشتر بخوانید) این اقدام قاطع و البته درست معاون اول رئیس جمهور بازتاب های متعددی را در پی داشت.

جهانگیری و علوی


در یکی از واکنش ها سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی 5 سوال مطرح می کند: چرا وقتی نهادهای دیگر و حتی ارکان مقدس نظام از جمله دستگاه قضا و شورای نگهبان و امثالهم تخریب می شوند خیلی از آقایان کف می زنند یا سکوت می کنند؟ وقتی هجویاتی در همین کانال ها تلگرامی درباره سایر قوا منتشر می شود اقایان سکوت را بر همه چیز ترجیح می‎دهند؟ چرا از نظر برخی از افراد تنها تخریب دولت بد است؟ چرا در برخورد با مسببین تخریب سایر قوا و نهادهای اجرایی اقدامی صورت نمی‎گیرد؟، چرا روزنامه‎ها و کانال های تلگرامی زنجیره‌‎ای در جهت تخریب مجلس به صورت سلسله وار وارد عمل می‎شوند؟

نقوی حسینی

نقوی حسینی که با گفت و گو می کرد در ادامه اظهار کرد: دولت اگر نسبت به تخریب‎های خود حساس است باید نسبت به تخریب‎های که نسبت به سایرقوا ونهادهای دیگر مطرح می‎شود وارد عمل شود.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی مردم و تمامی جریانات سیاسی حق دارند نسبت به رویکرد دوگانه دولت واکنش نشان دهند متاسفانه همین روند از سوی برخی از نمایندگان مجلس حامی دولت نیز در قوه‎مقننه پیش گرفته شده است به گونه‎ای که طرحی در دستورکار آنها قرار دارد که با سوال کنندگان در مراسم‌های رسمی و غیررسمی برخورد کرده و مجازات 6 ماه تا یکسال حبس را برای آنها پیش بینی کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *