انتصاب دبیر سومین همایش ملی مدیریت و مهندسی تالاب‌ها

13:15 - 16 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۷۰۰۴
در حکمی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، احمد طالبی سرپرست دانشکده محیط زیست به عنوان دبیر سومین همایش ملی مدیریت و مهندسی تالاب‌ها منصوب شد.
مهندسی تالاببه گزارش گروه جامعه به نقل از پام،در حکم معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست خطاب به احمد طالبی آمده است: انتظاردارد با هماهنگی سایر معاونت ها و ادارات کل ستادی و استانی سازمان، سایر دستگاه ها و نهادی های ذیربط و موسسات بین المللی اقدامات لازم را معمول دارید. مزید توفیق جنابعالی را از خداوند منان مسئلت دارم.
 
سومین همایش مدیریت و مهندسی تالاب ها با هدف ارتقای دانش محیط زیستی و کسب تجارب و اطلاعات فرهیختگان در حوزه محیط زیست به منظور مرتفع نمودن مسائل و معضلات تالاب های کشور توسط دانشکده محیط زیست و با حمایت و همراهی سازمان حفاظت محیط زیست و انستیتو علوم و فناوری محیط زیست اکو در تاریخ 19 و 20 اردیبهشت ماه سال آتی برگزار می شود.
 
دبیرخانه این همایش با اعلام فراخوان در چهارمحور تالاب ها و تنوع زیستی، ارزش و عملکردهای تالاب ها، کیفیت آب، آلودگی، احیا و مهندسی تالاب ها، قوانین، مقررات و مدیریت تالاب ها، مقالات متعدد علمی- پژوهشی از سراسر کشور را دریافت می کند.
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *