درباره حضور افراد دوتابعیتی در فدراسیون هندبال تابع قانون هستیم/ از اشتباهاتی که در گذشته رخ داده درس می‌گیرم

10:40 - 16 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۶۸۸۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
نامزد ریاست فدراسیون هندبال گفت: درباره حضور افراد دوتابعیتی در فدراسیون هندبال تابع قانون هستیم و هر چه قانوان بگوید ما پیروی خواهیم کرد.
امیر مرتضی حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره مهمترین برنامه‌هایش برای ریاست فدراسیون هندبال اظهار داشت: در صورت انتخابم به عنوان رئیس فدراسیون هندبال برنامه‌های جامعی برای ریاست فدراسیون هندبال دارم که اهم آن مربوط می‌شود به همدلی در خانواده هندبال ایران. اعتقاد دارم که خانواده هندبال ایران می‌تواند یک بازوی توانمند در رسیدن به اهداف فدراسیون باشد.
 
وی ادامه داد: برنامه‌ریزی ما به گونه‌ای است که از پتانسیل همه استان‌ها استفاده کنیم تا در سال 2027 در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. در حال حاضر هم با همین بضاعت می‌توانیم جزو 3 تیم برتر آسیا باشیم. ضمن این که در قسمت مالی هم برنامه‌های خوبی خواهیم داشت تا در فدراسیون بتوانیم ثروت سازی کنیم.
 
نامزد ریاست فدراسیون هندبال با اشاره به این که به استان‌‌های کم توسعه یافته در هندبال توجه بیشتری انجام خوهد شد گفت: این مناطق نیازمند توجه بیشتری هستند ضمن این که از ظرفیت‌ها و پتانسل نیروهای مسلح هم در جهت ارتقای هندبال ایران استفاده خواهم کرد.
 
حسن‌پور در پاسخ به این سوال که چه موضعی در قبال حضور افراد دوتابعیتی در فدراسیون هندبال خواهد داشت تصریح کرد: درباره حضور افراد دوتابعیتی در فدراسیون هندبال تابع قانون هستیم و هر چه قانون بگوید ما پیروی خواهیم کرد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک از اشتباهاتی که در گذشته در فدراسیون هندبال رخ داده درس خواهم گرفت و به دنبال ایجاد وفاق در هندبال خواهم بود. ضمن این که اعتقاد دارم رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه یاری رسان ما باشند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *