رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تبریک درخشش ملی کارکنان ورزشی و هنری از سوی مدیرکل زندان‌های استان تهران

18:00 - 15 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۶۴۵۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
کارکنان اداره کل زندانهای استان تهران توانستند در میادین ورزشی و هنری کشوری مقتدرانه به رقابت پرداخته و عناوین برتری را از آن خود کنند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای استان تهران، کارکنان اداره کل زندانهای استان تهران توانستند در میادین ورزشی و هنری کشوری مقتدرانه به رقابت پرداخته و عناوین برتری را از آن خود کنند.

محبی مدیر کل زندانهای استان تهران ضمن قدردانی و ارزشمند خواندن فعالیت های ورزشی و هنری و پایه شمردن این گونه اقدامات در عرصه اصلاح تربیت گفت: محمدرضا اردستانی ، مهران صادقی  و رامبد زردتشتی در مسابقات کشوری لیفترهای برتر و پرس سینه قدرتی (wpc )انتخابی کاپ قهرمانی(wpc )مسکو ۲۰۱۷ وقهرمانی اروپا (فنلاند) که با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکارکه در قالب یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای آتشنشان  در استان البرز برگزار گردیده بود،شرکت کرده که در این دوره از مسابقات اردستانی و صادقی توانستند دوعنوان قهرمانی و زردتشتی مقام نایب قهرمانی را در رشته های مذکور از آن خود کنند.

همچنین فرهاد درودگر مسئول هنری اداره کل زندانهای استان نیز در دومین جشنواره فیلم کوتاه موج که با معرفی فیلم های برگزیده در بخش های مختلف در جزیره کیش برگزار گردید توانست در بخش نگاه اقتصاد مقاومتی عنوان بهترین فیلم را از آن خود کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *