رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

چشمی می‌تواند به تیم دیگری برود/ امروز تکلیف هافبک استقلال مشخص می‌شود

11:57 - 14 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۶۰۸۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
امروز (شنبه) قرار است تکلیف هافبک تیم فوتبال استقلال در جلسه‌ای با مسئولان این باشگاه مشخص شود.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، بدون شک روزبه چشمی بدترین روزهای فوتبالی خود را بعد رهایی از مصدومیت در لیگ جاری تجربه می‌کند. وی با امید فراوان به تیم فوتبال استقلال برگشت اما محرومیت آبی‌پوشان از نقل‌وانتقالات، او را به صبای قم رساند اما این بازیکن باز هم در بازگشت به لیگ برتر ناکام بود.
 
چشمی قراردادی داخلی با صبا امضا کرد اما اعلام شد فهرست این تیم پر است و به همین دلیل هافبک پیشین استقلال نتوانست مجوز بازی بگیرد.
 
علیرضا منصوریان اعلام کرده چشمی را فصل آینده به تمرینات استقلال برمی‌گرداند اما گویا این بازیکن قصد دارد در 7 هفته باقی مانده از لیگ برتر شانزدهم پا به توپ شده و بازی کند.

شنیده می‌شود براساس آیین‌نامه سازمان لیگ، روزبه چشمی می‌تواند در این مدت به تیم دیگری برود چون شرایط موجود، او را در زمره بازیکنانی قرار نمی‌دهد که بعد از پایان مهلت نقل و انتقالات دیگر نمی‌توانند جابجا شوند.
 
طبق قوانین کمیته مسابقات سازمان لیگ هر بازیکن در یک فصل می‌تواند با 3 تیم قرارداد بسته و برای دو تیم کارت بازی دریافت کند؛ شرایطی که شامل حال روزبه چشمی نمی‌شود چون او فقط با استقلال قرارداد رسمی داشته و قرارداد او با صبای هم چون ثبت رسمی نشده مشکلی ایجاد نمی‌کند.
 
امروز (شنبه) قرار است تکلیف این بازیکن در جلسه‌ای با مسئولان باشگاه استقلال مشخص شود. البته شنیده می‌شود او از پدیده و چند تیم دیگر لیگ برتری پیشنهاداتی را دریافت کرده است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: روزبه چشمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *