رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پرفورمنس حسین منصورزاده در جشنواره تئاتر ایتالیا برگزیده شد

4:05 - 14 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۵۷۳۶
پرفورمنس «نه جنگ، نه نگهبان» در سیزدهمین جشنواره تئاتر رؤیا و تصوراتی از آینده كشور ایتالیا برگزیده شد.
پرفورمنس نه جنگ نه نگهبانبه گزارش گروه فرهنگی به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، پرفورمنس «نه جنگ، نه نگهبان» ویژه كودكان و به زبان انگلیسی اجرا می‌شود و نویسندگی و كارگردانی آن برعهده حسین منصورزاده است، امید افشاری بازیگر این پرفورمنس است.

حسین منصورزاده دبیر گروه نمایش پرنیان هفت رنگ با اشاره به اجرای این اثر گفت: این طرح نمایشی جزو شش طرح برگزیده جشنواره رؤیا و تصوراتی از آینده و تئاتر است.

منصورزاده ادامه داد: جشنواره تئاتر رویا و تصوراتی از آینده، از ۲۴ فوریه لغایت پنجم مارس ۲۰۱۷ به مدت ۹ روز در شهر بولونیای ایتالیا برگزار می شود.

وی افزود: در این جشنواره برنامه‌هایی از جمله اجرای نمایش، كارگاه های آموزشی، سخنرانی برگزاری سمینار، كنفرانس و … برگزار خواهد شد.

كارگردان این نمایش همچنین از حضور خود با این نمایش در پنجمین جشنواره بین المللی نمایش‌های كوتاه امارات كه از ۱۴ فوریه تا ۱۰ مارس در دبی برگزار می شود خبر داد.

وی با اشاره به پنجمین حضور این اثر در دیگر كشورها تصریح كرد: این اثر با زبانی بین المللی در كشورهای یونان، هند و تركیه نیز به اجرا درآمده است.

گفتنی است گروه نمایش پرنیان هفت رنگ سمیرم در سال ۸۲ تأسیس شد و توانست سه سال متوالی مقام اول استانی را كسب كند. در سال ۸۷ این گروه با درخشش اعضا در بخش پسران دبیرستانی مقام اول كشوری را از آن خود كرد و با درخشش در مسابقات بین‌المللی یونان جایگاه قابل قبولی را در استان اصفهان كسب كرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *