آخرین وضعیت مسکن مهر ویژه معلولان/ هزار و 67 خانوار دارای 2 معلول صاحب خانه می شوند

9:31 - 13 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۵۳۹۳
معاون توانبخشی بهزیستی تهران آخرین وضعیت مسکن معلولان تحت پوشش بهزیستی تهران را تشریح کرد.

مسکن مهر محمد رضا اسدی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: طبق برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قرار است تا پایان سال 96 تمام خانواده ای دارای 2 معلول صاحب مسکن شوند.

وی افزود: در این رابطه از ظرفیت خیرین استفاده شده و بخشی از سهم معلولان از سوی خیرین تامین می شود.

معاون توانبخشی بهزیستی تهران با بیان اینکه طبق اطلاعات کسب شده 3 هزار و 700 خانواده دارای 2 فرد معلول به بالا در شهر تهران شناسایی شده اند اظهارکرد: از تعداد 3 هزار و 700 خانواده شناسایی شده دارای 2 معلول به بالا در شهر تهران، هزار و 67 خانواده شرایط لازم برای دریافت خانه را داشته و مابقی افرادی هستند که خود مالک خانه مسکونی هستند.

اسدی ادامه داد: از تعداد هزار و 67 خانواده دارای دو فرزند معلول به بالا در شهر تهران، تاکنون 165 خانواده مسکن خود را دریافت کرده و سایر خانوارها هم تا پایان سال 96 صاحب مسکن می شوند.

وی در رابطه با آخرین وضعیت مسکن مهر معلولان تحت پوشش بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: تعدادی پروژه در برخی از شهرستان های تهران از جمله پیشوا، پرند، پردیس و شهریار در حال احداث برای معلولان است و پس از اتمام ساخت آنها، این مسکن ها به معلولان تحویل داده خواهد شد.

معاون توانبخشی بهزیستی تهران در پاسخ به این پرسش که آیا فرد پشت نوبتی در بخش مسکن معلولان وجود دارد یا خیر؟، اذعان کرد: در بخش خانواده های دارای 2 معلول پشت نوبتی وجود ندارد و تنها خانواده های تک معلول پشت نوبت هستند که آنها نیز پس از فراهم شدن شرایط لازم، صاحب خانه خواهند شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *