برانکو: پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی داشته باشیم/ همه تیم‌ها شانس صعود دارند

21:19 - 10 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۵۰۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیش از بازی پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی را مقابل الوحده داشته باشیم.
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل الوحده امارات که با پیروزی 3 بر 2 پرسپولیس همراه بود اظهار داشت: پیش از بازی پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی را مقابل الوحده داشته باشیم. همان‌طور که دیدید با حریف قدرتمندی بازی کردیم.
 
وی در ادامه افزود: بعد از اینکه یک گل زدیم چند موقعیت گل را از دست دادیم. زمانی که ما قدر فرصت‌ها را ندانیم تیم مقابل استفاده می‌کند و این قانون فوتبال است. بعد از اینکه نتیجه 2 بر یک شد، خوشبختانه توانستیم به بازی برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که جشن تولد 63 سالگی خود را با این پیروزی دلچسب جشن گرفته بود، ادامه داد: از هواداران تشکر می‌کنم که همیشه تیم ما را باور دارند و در تمام جریان بازی تیم ما را حمایت کردند.
 
برانکو همچنین خاطر نشان کرد: این سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود، چرا که میهمان بودیم و برنده شدیم. با این پیروزی یک قدم رو به جلو برداشتیم و این پایان کار نیست. بازی‌های سختی پیش روی ما قرار دارد و هنوز همه تیم‌ها شانس صعود دارند.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان راجع بازیکنان خارجی باکیفیت الوحده تصریح کرد: ما از بازیکنان ایرانی استفاده می‌کنیم و نیاز‌های ما با این بازیکنان برآورده می‌شود. ما فقط یک دروازه‌بان خارجی داریم و نیازی به بازیکنان خارجی نداریم. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *