اعمال محدودیت های ترافیکی آخر تعطیلات در مازندران

15:07 - 10 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۹۲۷
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از فردا (چهارشنبه) 11 اسفندماه تا روز شنبه 14 اسفندماه خبر داد.
اعمال محدودیت های ترافیکی آخر تعطیلات در مازندرانبه گزارش گروه جامعه ،سرهنگ علیرضا قدمی گفت: تردد موتورسیكلت از ساعت 12 ظهر فردا (چهارشنبه) 11 اسفندماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 14 اسفندماه از محورهای "كرج- چالوس، هراز و فیروزكوه " و بالعكس ممنوع است.

وی تصریح کرد: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران،افزود: تردد انواع تریلر، كامیون و كامیونت از محور كرج - چالوس ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت15 تا 23 روز جمعه 13 اسفندماه از كرج به سمت "مرزن آباد" ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا ساعت 23 همان روز از مرزن آباد به سمت كرج به صورت یك طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی اظهار داشت:تردد تریلرها از محور هراز ممنوع بوده و تردد كلیه كامیون ها وكامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا ساعت 22 روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی گفت: تردد تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 روز پنج شنبه و جمعه از " تهران به قائم شهر" و بالعكس ممنوع است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *