بهترین تصمیم را برای جذب بازیکن خارجی می‌گیریم/ متوجه حرف داور نشدم

6:00 - 11 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۷۷۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد معتقد است داوران دیدار تیمش مقابل پتروشیمی بندر امام قضاوت خوبی داشتند و مشکلی وجود نداشت.
فرزاد کوهیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، پس از پیروزی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد مقابل پتروشیمی بندرامام اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم نمایش قدرتمندانه‌ای داشتند. پتروشیمی بندرامام تیم مقتدری است که از کادر فنی با دانشی برخوردار است. این تیم به خوبی  در این بازی هدایت شد. ما هم بازی خوبی انجام دادیم و خدا هم کمک‌مان کرد. پرتاب‌های‌مان درست در زمانی که باید به بار می‌نشست، وارد سبد می‌شد. این هم بخشی از بازی است و خدا را شکر توانستیم این دیدار را ببریم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا در فاصله یک دقیقه و 11 ثانیه به پایان دیدار برافروخته شد و به شدت به داوران اعتراض کرد، تصریح کرد: ظاهراً زمانی که وقت استراحت ما به پایان رسید و داور از بازیکنان خواست به زمین بازگردند، من متوجه حرف داور نشدم! با دیرکرد بازگشت بازیکنان ما به میدان، یک تایم‌اوت دیگر برای تیم دانشگاه آزاد منظور شد.

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با تأکید بر اینکه داوری مشکلی در این دیدار نداشت، ادامه داد: در چنین اوضاع حساسی برای نخستین بار بود که من با این تصمیم داوران روبرو می‌شدم. بارها در مسابقات بسکتبال دیده‌ام که تیم‌ها دیر به میدان بازمی‌گردند و داوران چنین تصمیمی نمی‌گیرند، حرف من این بود که اگر همیشه داوران این تصمیم را برابر تأخیر بازگشت تیم‌ها به زمین اعمال می‌کنند، اشکالی ندارد و ما هم تابع قانونیم. به هرحال تصمیم داوران گرفته شد و این تصمیم هرگز تغییر نمی‌کند. ما هم پس از آن کار خودمان را انجام دادیم. در هر صورت بازی خوب کنترل شد و در مجموع مشکلی ندیدم.

کوهیان درباره اینکه گفته می‌شود دانشگاه آزاد نیازی به بازیکن خارجی ندارد، خاطرنشان کرد: در لیگ برتر بسکتبال تا امروز 18 بازی برگزار شده و اکنون مسابقات گروهی در حال برگزاری است. دیدارهای حساس زیادی باقی مانده و ما پس از رایزنی با کادر فنی و مسئولان باشگاه بهترین تصمیم را برای جذب بازیکن خارجی می‌گیریم. لیگ برتر اوضاع سختی را برای تیم‌ها رقم می‌زند و ما در این موضوع باید همه جوانب را در نظر بگیریم.

سرمربی پیشین تیم بسکتبال جوانان ایران در پایان، درباره حضور نداشتن دانشگاه آزاد در رقابت‌های غرب آسیا گفت: دانشگاه آزاد سال گذشته نتوانست در جمع چهار تیم نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال قرار بگیرد. محمد دادکان، معاون تربیت بدنی دانشگاه آزاد علاقه زیادی داشت تا تیم ما در غرب آسیا هم حضور داشته باشد اما از آنجا که  سهمیه نگرفتیم نمی‌توانیم در این رقابت‌ها حضور یابیم. برای دیگر نمایندگان بسکتبال کشور عزیزمان آرزوی موفقیت می‌کنم.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *