مستحق باخت مقابل دبیری نبودیم/ در حق ما اجحاف شد

12:10 - 10 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۴۷۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فرش‌آرا مشهد گفت: تیمم در دیدار با دبیری مستحق باخت نبود ولی به هرحال برد تیم حریف را تبریک می‌گویم.
مجید مرتضایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص باخت تیمش مقابل تیم دبیری تبریز در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: دیدار تیم‌های فرش‌آرا مشهد و دبیری تبریز سرشار از هیجان و استرس بود. دو نیمه کاملاً متفاوت از دو تیم را در این دیدار شاهد بودیم.
 
وی افزود: تیم دبیری در نیمه دوم چیزی برای از دست دادن نداشت و فشار خیلی زیادی روی دروازه ما آورد، بازیکنان ما هم تلاش زیادی کردند که از دروازه تیم حفاظت کنند اما فشاری که در 10 دقیقه آخر روی تیم ما بود، کار را خیلی سخت کرد. شاید این اولین فشار سنگین روی بازیکنان ما در لیگ برتر بود.
 
سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: ما در جریان بازی سعی کردیم که انرژی را بین بازیکنان تقسیم کنیم. فرش‌آرا مستحق باخت مقابل تیم دبیری نبود اما به هر حال به تیم دبیری تبریز تبریک می‌گویم.
 
مرتضایی در رابطه با حاشیه‌های دیدار هفته قبل مقابل مس سونگون و عدم حضور برای دیدار با دبیری اظهار داشت: در این خصوص با مدیریت باشگاه صحبت کردیم و تابع نظر و تصمیم مدیریت باشگاه بودیم. با قاطعیت می‌گویم که در حق ما اجحاف شد و این اتفاق باعث شد حتی مجموعه فرش‌آرا در فوتسال دیگر تیم‌داری نکند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: لیگ ایران یکی از بهترین و پویاترین لیگ های فوتسال جهان است. من لیگ‌های مختلف دنیا را دنبال می‌کنم و لیگ فوتسال ایران جزو 4 تیم لیگ معتبر و بزرگ جهان است.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *