واکنش تند مهدی رحمتی به حکم کمیته انظباطی+عکس

14:43 - 06 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۳۰۰
دروازه بان استقلال بعد از رد شدن فرجام خواهی محرومیتش از سوی کمیته انضباطی، در اینستاگرامش واکنش تندی نشان داد .

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ،  مهدی رحتمی دروازه بان استقلال،بعد از رد شدن فرجام خواهی محرومیتش از سوی کمیته انضباطی در خصوص درگیری های دربی 84، در اینستاگرامش واکنش تندی نشان داد .

محرومیت چهارجلسه ای از همراهی استقلال بعد از درگیری ها دربی84 باعث شد تا مهدی رحمتی و باشگاه استقلال به این حکم اعتراض و درخواست فرجام خواهی داشته باشند اما بعد از بررسی دوباره پرونده کمیته انضباطی به درخواست تجدید نظرخواهی این بازیکن جواب رد داده و حکم را قطعی دانست.

دروازه بان استقلال در واکنش به رد تجدیدنظرخواهی در اینستاگرامش نوشت:


 اگر تا به امروز درباره  این حکم ناعادلانه و عجیب غریب سکوت کردم فقط به احترام آقای تاج بودم. من حتی فکر می کنم در انتشار خبر پذیرفته نشدن تجدید نظر در آستانه بازی حساس نماینده ایران مقابل حریف عربستانی هم شیطنت و کینه شخصی وجود دارد! اگر نمی توانم به فیفا شکایت کنم لااقل در همین میکسدزون لیگ قهرمانان آسیا (بعد از بازی با التعاون) درباره اتفاقات عجیب این روزهای فوتبال ایران صحبت خواهم کرد. از نگاه پلیسی کمیته انضباطی به فوتبال ایران و سکوتش درباره کسر امتیازها گرفته تا حضور غیرفوتبالی ها، دو شغله ها و بازنشسته ها در فوتبال ایران! کاش وزارت ورزش ، قوه قضائیه و نهادهای نظارتی به احوال این روزهای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توجه بیشتری داشته باشند».


واکنش تند مهدی رحمتی به حکم کمیته انظباطی+عکس



شیرازی
|
-
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
0
0
باسلام: واقعا باید به فوتبال و کمیته انظباطی و لابی گری های اون تاسف خورد . با این تفکرات حاکم بر فوتبال کشور و نفوذ غیر ورزشی ها و سفارش شده ها شاهد عقب ماندگی فوتبال باشگاهی مان در اسیا و پیشرفت چشمگیر امارات و دیگر کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس هستیم . رحمتی حق داره واکنش تند داشته باشه
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *