نبرد کهکشانی‌های لیگ برتر واترپلو برای صعود به فینال

13:05 - 04 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۷۸۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
فردا (پنجشنبه) با برگزاری دو مسابقه، چهره فینالیست‌های بیست‌وششمین دوره لیگ برتر واترپلو مشخص می‌شود.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، دور برگشت مرحله پلی‌آف بیست‌وششمین دوره لیگ برتر واترپلو با برگزاری دو دیدار و معرفی تیم‌های راه یافته به فینال به پایان می‌رسد.
 
مسابقات این هفته از ساعت 17:30 فردا (پنجشنبه) در استخر بین‌المللی 9 دی مجموعه ورزشی شیرودی به میزبانی سایپا و دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

در نخستین دیدار، تیم اول و چهارم مرحله گروهی یعنی دانشگاه آزاد 23 امتیازی و گچساران 12 امتیازی باید مسابقه مرحله برگشت پلی‌آف را به میزبانی دانشگاه برگزار کنند. دیدار رفت این دو تیم در گچساران با نتیجه 11 بر 7 به سود دانشگاه به پایان رسید تا این تیم بدون شکست در این دوره از رقابت‌ها باقی بماند.
 
دومین بازی این مرحله از حساسیت خاصی برخوردار است. در این دیدار سایپا پذیرای نفت امیدیه است. سایپا در مرحله گروهی با 18 امتیاز شده بود و امیدیه با 16 امتیاز به مقام سوم رسیده بود. بازی رفت این دو تیم به میزبانی نفتی‌ها در امیدیه برگزار شد که سایپا در دومین تقابل متوالی دو تیم با نتیجه 9 بر 7 میزبان را از پیش رو برداشت. این دومین پیروزی سایپا بر امیدیه در سومین رویارویی این دو تیم بود. این دیدار حساس در استخر بین‌المللی 9 دی از ساعت 19 برگزار می‌شود.

برنامه مسابقات دور برگشت مرحله پلی‌آف (نیمه‌نهایی) بیس‌وششمین دوره لیگ برتر واترپلو:

پنجشنبه (5 اسفند 1395) (تهران- مجموعه ورزشی شیرودی- استخر 9 دی)

دانشگاه آزاد اسلامی – نفت و گاز گچساران، ساعت 17:30
سایپا – نفت امیدیه، ساعت 19


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *