اعزام 4 هزار همدانی به مناطق عملیاتی در نوروز 96

18:10 - 04 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۶۱۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مسئول اردویی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: ثبت نام از 4 هزار نفر از مردم همدان برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور در نوروز96، از 25 بهمن آغاز شده و تا 15 اسفند نیز ادامه دارد.
راهیان نور
به گزارش گروه سیاسی ، حسن ترکمان اظهار داشت: با آغاز اسفندماه و با پایان مراحل اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان استان به مناطق عملیاتی، ثبت نام و اعزام اقشار مختلف مردم به اردوهای راهیان نور آغاز شد.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان های راهیان نور استان تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد، افزود: اعزام افراد از 29 اسفندماه امسال آغاز شده و در 45 دوره 4 روزه، افراد برای حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

مسئول اردویی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه امکان مسافرت افراد با وسایل شخصی مهیا شده است، بیان کرد: افراد متقاضی برای سفر با خودروهای شخصی می‌توانند همانند دیگر افراد، برای ثبت نام در اردوهای راهیان نور به حوزه‌های مقاومت بسیج مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: سپاه استان علاوه بر آمادگی برای پذیرائی و اسکان از تمامی مسافران ثبت نامی، آمادگی پذیرائی  و اسکان 4 هزار نفر را نیز دارد که هزینه اسکان برای آنها رایگان خواهد بود.

ترکمان همچنین گفت: افراد با حضور در مناطق عملیاتی جنوب از یادمان‌های والفجر8 در اروند رود و فاو، کربلای 4 و یادمان علقمه، شلمچه، معراج الشهدای شهر اهواز، هویزه، دهلاویه، طلائیه، شوش دانیال و فتح‌المبین بازدید کرده و پس از آن به همدان باز می‌گردند.

وی افزود: ثبت نام 4 هزار نفر از اقشار مختلف مردم از 25 بهمن آغاز شده و تا 15 اسفندماه نیز ادامه دارد که افراد علاقمند میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 34228482 و 09183192874 تماس حاصل نمایند.

مسئول اردوئی سپاه انصارالحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: ظرفیت ابلاغ شده به استان 2 هزار نفر است که به دلیل استقبال مردم، به 4 هزار ثبت نامی افزایش یافته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *