جودو و چالش مهمان ناخوانده/ جوجیتسو هم به پسوند نام فدراسیون جودو اضافه شد!

5:20 - 01 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۱۲۶۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
فدراسیون جودو این روزها با چالش عجیبی مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، جودوی ایران که قصد دارد با تغییرات مدیریتی و برنامه‌ءهای تازه جایگاه از دست رفته خود در سطح آسیا و جهان را پس بگیرد، این روزها با چالش عجیبی مواجه شده است.

در روزهایی که اهالی ورزش منتظر جدایی کوراش از فدراسیون جودو بودند، یک مهمان دیگر به این فدراسیون اضافه شد تا از این پس فدراسیون سابق جودو را با نام جدید، فدراسیون جودو، کوراش و جوجیتسو بشناسیم.

چندی پیش بود که محمد درخشان در گفت‌وگویی از کوراش به عنوان مهمان فدراسیون جودو نام برد و اعلام کرد تمرکز این فدراسیون روی جودو است اما حالا این رئیس باتجربه باید پذیرای جوجیتسو هم باشد.

حضور این دو رشته (کوراش و جوجیتسو) به عنوان زیر مجموعه‌های فدراسیون جودو بازخوردهای مختلفی داشته اما تردیدی نیست که توجه همزمان به سه رشته، تمرکز رئیس فدراسیون را بر هم خواهد زد.

جودوی ایران که پس از سال‌‌ها قصد دارد در آرامش کامل و به دور از هیاهو به فعالیت خود ادامه دهد، این روزها بیشتر به سرپناهی برای برخی رشته ها تبدیل شده است.

امید می‌رود دیگر شاهد اضافه شدن نام هیچ رشته‌ای به پسوند نام فدراسیون جودو نباشیم تا این رشته پرطرفدار و مهیج کشورمان با قدرت به فعالیت خود ادامه دهد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *