افزایش 8 درصدی مراجعه به پزشکی قانونی استان کهگیلویه وبویراحمد

13:05 - 29 بهمن 1395
کد خبر: ۲۸۰۸۱۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در ده ماهه سالجاری بیست و چهار هزار و 322 نفر به ادارات پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کرده اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد رشد داشته است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از اداره کل روابط عمومی پزشکی قانونی کشور، در ده ماهه سالجاری بیست و چهار هزار و 322 نفر به ادارات پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کرده اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد رشد داشته است.

از این تعداد بیست و دو هزار و 466 نفر جهت معاینات سرپایی اعم از معاینات عمومی و اختصاصی شامل معاینات مصدومین تصادفات، نزاع، حوادث کار، سلاح گرم و سرد، استعلاجی کارکنان، صدور گواهی سقط درمانی، معاینات اختصاصی زنان و مردان و غیره مراجعه کرده اند. این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8.1 درصد افزایش داشته است.

همچنین تعداد 386 مورد جواز دفن جهت فوتی های مرگ های غیر طبیعی و طبیعی صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3.4 درصد افزایش داشته است.

تعداد یکهزار و 213 مورد آزمایش نیز در آزمایشگاه پزشکی قانونی استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4.4 درصد افزایش داشته است.

تعداد 257 مورد تشکیل پرونده در واحد کمیسیون ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است.
انتهای پیام/ 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *