خسارات وارده به وسایل نقلیه شهروندان در پارکینگ‌ها پیگرد قانونی دارد

9:49 - 29 بهمن 1395
کد خبر: ۲۸۰۷۳۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مرتضی رعیتی با تاکید بر حفظ و صیانت اموال امانتی مردم در پارکینگ ها،گفت: در صورت بروز خسارت و یا هرگونه کوتاهی در نگهداری از وسایل نقیله مردم، خیانت در امانت محسوب می شود و پیگرد قانونی دارد.
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان انار در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با تاکید بر حفظ و صیانت اموال امانتی مردم در پارکینگ ها،گفت: در صورت بروز خسارت و یا هرگونه کوتاهی در نگهداری از  وسایل نقیله مردم، خیانت در امانت محسوب می شود و پیگرد قانونی دارد.

وی اظهار داشت: در راستای پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از اموال و وسایل نقلیه شهروندان ،پارکینگ های نگهداری از وسایل نقلیه توقیفی بایستی مجهز به دوربین مدار بسته با کیفیت بالا باشند.

این مقام قضائی بااشاره به اینکه وجه اضافی نباید از صاحبان وسایل نقلیه دریافت شود،گفت: پارکینگ داران باید بر طبق تعرفه های اعلامی هزینه های وسیله های مستقر در پارکیک را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: حفظ وصیانت از اموال مردم وظیفه اصلی مسئولان پارگینگ های وسائل نقلیه توقیفی است و  تذکرات و پیشنهادات لازم در این خصوص  به مسئولان  مربوطه داده شده است.

رعیتی بیان داشت: در پارکینگ ها باید محل خودروها و موتورسیکلت ها از هم تفکیک تا کمترین خسارت به وسایل نقلیه مردم  وارد شود.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *