آماده باش بسیج فارس در پی بارش های اخیر در استان

18:10 - 27 بهمن 1395
کد خبر: ۲۸۰۴۱۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: پاسداران و بسیجیان سراسر استان برای حضور در عرصه خدمت‎رسانی و امدادرسانی به مردم شریف فارس آمادگی کامل دارند.
سردار غیاثی
به گزارش گروه سیاسی ، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه سپاه پاسداران و بسیج در هر عرصه‎ای آماده کمک به مردم هستند، اظهار داشت: فرماندهی سپاه فجر دستورات لازم را برای  مقابله با خسارات احتمالی سیل و بارندگی و امدادرسانی به آسیب‎دیدگان احتمالی به فرماندهان نواحی بسیج فارس ابلاغ کرده و  پاسداران و بسیجیان سراسر استان برای حضور در عرصه خدمت‎رسانی و امدادرسانی به مردم شریف فارس آمادگی کامل دارند.

وی افزود: حضور سپاه پاسداران و بسیجیان در کنار سایر نیروهای امدادی و هم‎افزایی سازمان‎های امدادرسان در زمان حوادث  فرآیند امدادرسانی را تسریع و تسهیل می‎کند و آرامش خاطر را برای مردم به ارمغان  می‎آورد.

فرمانده سپاه فجر فارس یادآور شد: در روزهای اخیر نواحی بسیج فارس در شهرستان‎هایی که برای آنها بارندگی پیش‎بینی شده در حالت آماده‎باش کامل برای مقابله با خسارات احتمالی سیل، امدادرسانی و خدمت‎رسانی به مردم قرار دارند.

 سردار غیاثی بیان کرد: همچنین سوله‎های ورزشی برای اسکان و اقلام ضروری مانند کیسه خواب و پتو و تمام امکانات مهندسی سپاه استان در صورت لزوم در راستای خدمت‎رسانی به مردم شریف فارس آماده شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *