فرمان تاریخی حضرت امام و تبدیل شدن دنیا به جهنم برای سلمان رشدی/ فرزند مسلمانی که دست پرورده صهیونیسم است

11:18 - 25 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۹۲۸۰
امروز سالگرد صدور فرمان تاریخی حکم ارتداد و اعدام سلمان رشدی از جانب امام خمینی (ره) است؛ این فرمان مورد تایید و حمایت مابقی علمای زمان نیز قرار گرفت و منجر به راه افتادن موجی عظیم در راستای محکوم کردن اسلام ستیزی و همچنین توهین به اسلام و مسلمانان شد.
فرمان حضرت امام؛ تبدیل شدن دنیا به جهنم برای سلمان رشدی/ فرزند مسلمانی که دست پرورده صهیونیسم است به نقل از اتاق خبر 24، امروز سالگرد صدور فرمان تاریخی حکم ارتداد و اعدام سلمان رشدی از جانب امام خمینی ره است. این فرمان مورد تایید و حمایت مابقی علمای زمان نیز قرار گرفت و منجر به راه افتادن موجی عظیم در راستای محکوم کردن اسلام ستیزی و همچنین توهین به اسلام و مسلمانان شد.

آنچیزی که از لحظه صدور فرمان حضرت امام تا امروز ادامه پیدا کرده است، تبدیل شدن دنیا به جهنم برای سلمان رشدی است، هرچند که دولت های متخاصم تمام تلاششان را در راستای حفظ جان این مزدور مهدور الدم انجام داده اند.

ریشه انحراف سلمان رشدی/ تیشه حکم امام بر ریشه انحراف

سلمان رشدي نويسنده‏ هندي الاصل، به سال 1326 ه.ش، در خانواده‏ ي مسلمان در بمبئي متولد شد، و در سيزده سالگي جهت تحصيل به انگلستان اعزام شد و مدتي با نوشتن مقالات تبليغي در انگلستان به تأمين مخارج زندگي پرداخت و سپس شناسنامه‏ انگليسي گرفت و تبعه‏ آنجا شد.

رشدي در مصاحبه با مجله‏ ي اشپيگل در 21 ارديبهشت 1371، درباره‏ ي خانواده‏ اش مي‏گويد: «خانواده‏ي من به اسلام گرايش داشتند، ولي در خانه ما از دين خبري نبود. فقط سالي يك بار مرا براي عبادت به مسجد مي‏بردند. مثل مراسم سال نو در نزد مسيحيان، يك دايه ‏ي مسيحي داشتم... ، اكثر دوستان من غيرمسلمان بودند. پدرم از قانون قرآن در منع نوشيدن مشروبات الكلي تبعيت نمي‏كرد. خوشبختانه مي‏توانم بگويم كه پدر و مادر من مسلمان بدي بودند». رشدي در طول زندگي خود در انگلستان به بي ‏ديني و بي‏ اعتقادي مطلق مي‏رسد و در نهايت، منكر خدا مي‏شود و اين عقيده را رسما در مصاحبه با مجله اشتترن در 7 آبان 1371، تحت عنوان «من قهرمان نيستم» بيان مي‏كند. چنين نويسنده‏ اي تحت حمايت غرب و صهيونيسم به منظور مقابله با رشد روز افزون اسلام خواهي در جهان، دست به نوشتن كتاب «آيات شيطاني» مي‏زند. و آن را «اثري، حاوي ضديت و شك بنيادي مي‏نامد» و در آن به مقام مقدس حضرت پيامبر اكرم(ص) و به مقدسات مسلمين اهانت مي‏كند.

سلمان رشدي در ماموريت استعماري انگليسي و آمريكايي خويش در راستاي مبارزه با اسلام كتاب «آيات شيطاني» را نوشت. او مامور آمريكا شيطان بزرگ جهان بود و در اين كتاب ضد اسلامي خويش نشانه هاي شيطنت خود را نشان داد. استكبار جهاني ريشه انقلاب اسلامي را در بعثت پيامبر اعظم حضرت محمدبن عبدالله صلي الله عليه و آله و سلم مي ديد و تصور مي كرد با اهانت به پيامبر اسلام مي تواند از صدور انقلاب اسلامي ايران به سراسر جهان پيش گيري كند. امام خميني رضوان الله تعالي عليه شيطان شناس بزرگ زمان با آگاهي از اين توطئه و نقشه شيطاني دشمنان پيامبر اكرم يك تنه به صحنه آمد و با صدور حكم اعدام سلمان رشدي لعنه الله عليه نقشه پليد دشمنان سعادت و تكامل بشريت را خنثي نمود و جلوي موج اهانت به رسول اعظم را گرفت. در پي انتشار اين كتاب، حكم تاريخي امام خميني(ره) در مورد مرتدّ بودن و وجوب قتل اين نويسنده در تاريخ 25/11/1367 صادر مي‏شود. اين حكم مبتني بر احكام قطعيه و مسلم دين مبين اسلام مي‏باشد.

مرتد پرهزینه

در طول سه دهه فرار و مخفیانه زندگی کردن سلمان رشدی دولت انگلیس تلاش زیادی برای حفظ جان وی انجام داده است. این تلاش ها قطعا بدون هزینه نبوده است. رشدی سال ها تحت حمايت دولت انگلستان بود و در انگليس زندگي كرد و پس از صدور حكم امام محافظت وي بر عهده (اسكاتلند يارد، پليس انگليس) قرار گرفت و هزينه هاي محافظت از او در سال بين يك تا 10 ميليون پوند تخمين زده شد. همچنين شركت هواپيمايي «بريتيش ايرويز» حضور رشدي را در هواپيماهاي خود تا سال 1998 ممنوع اعلام كرده و شركت هواپيمايي «ايركاندا» چند سال پيش سفر رشدي را با پروازهاي خود غيرممكن اعلام نمود. رشدي ملعون سالها در پناه دستگاه هاي امنيتي انگليس در مخفيگاه ها به سر مي برد و چون مردم انگليس به مخارج هنگفت نگهداري او اعتراض كردند، دولت انگليس از ادامه حفاظت از او خودداري كرد و وي ناچار به آمريكا پناه برد و اكنون در پناه مأموران امنيتي شيطان بزرگ روزگار حقارت باري را مي گذراند. از سال 1367 با صدور فتواي حضرت امام(ره) بر قتل رشدي ملعون، بارها افراد غيوري براي اجراي حكم اعدام رشدي مرتد اقدام كردند ولي با توجه به مراقبت شديد دولت ها و سرويس هاي امنيتي غربي موفق به انجام آن نشدند، اما او همچنان تحت تعقيب است، ان شاء الله روزي به سزاي عمل ننگين خود خواهد رسيد.

تلاش برای از دست ندادن حمایت اربابان از طریق کثیف ترین راه ها

اما آخرین اقدامات وی برای از دست ندادن حمایت غرب و حفظ جانش طی سال‌های اخیر، ما را به نتایج قابل تأملی می‌رساند:

فعالیت‌های به ظاهر سیاسی-اجتماعی-فرهنگی که این مرد منفور انجام می‌دهد، مقالاتی که می‌نویسد و دیدارهایی که صورت می‌دهد تا رسانه‌های غربی او را نادیده نگیرند، همگی مانند مردابی متعفن، جایگاه نازل وی را منحط تر از پیش کرده و می‎‌کند.

افکار مالیخولیایی تم اصلی در نوشته‌های رشدی

خرافه، جنّ، جادو و تقابلِ وهم‌آلود یک خیر و شرّ ساختگی در نوشته‌های رشدی، او را به شخصیتی مضحک و آثارش را به برگه کاغذهایی تخیّلی تبدیل کرده است.

به عنوان نمونه ماجرای یکی از داستان‌های اخیر وی این گونه شکل می‌گیرد که یک جن به نام دنیا عاشق "ابن رشد" پدر سکولاریسم غربی می‌شود و حاصل این عشق، به دنیا آمدن فرزندان زیادی توسط این جن است که در بین آدم‌ها پراکنده می‌شوند.

اختفای شدید و تلاش برای حفظ جان، چنان فضای جهنمی بر زندگی این نویسنده مرتد حاکم کرده که او به گفته همسران سابق و برخی از محافظانش، دچار حالات روانی و عصبی شدیدی می‌شود.

"رون ایوانز" محافظ شخصی سلمان رشدی به دلیل آنکه در کتابش (در خدمت ارباب خانم: 2008) پیرامون اختلالات روانی نویسندۀ مرتد کتاب آیات شیطانی نوشته بود، از سوی دادگاه محکوم به پرداخت غرامت شد.

در بخشی از کتاب جنجالی محافظ سابق رشدی آمده است:

رشدی به حدی از انتشار کتاب آیات شیطانی ترسیده بود که به مدت ۱۰ سال از ما به عنوان محافظانش می‌خواست که شب‌ها در منزلش بمانیم و تا صبح مواظب او باشیم و مبلغ اضافه‌کاری ما را نیز شخصاً تقبّل می‌کرد. اما برای دریافت کل مبلغ همیشه مشکل داشتیم. حتی گاهی اوقات که مجبور بودیم او را تنها بگذاریم، به حدی مضطرب و نگران بود که چند بار مجبور شدیم از روی اجبار او را درون کمد دیواری پنهان نماییم، درب را قفل کنیم و کلید آن را با خود ببریم.

تشدید گرایش به همجنس در سنین پیری!

سلمان رشدی طی 27 سال دورانِ انزوایش، چهار ازدواج ناموفق داشته است. آخرین همسر وی "پادما لاکشمی" هنرپیشه و مجری آمریکایی بود و این ازدواج در سال 20077 به طلاق انجامید.

دو فرزند رسمی از رشدی مرتد وجود دارد که البته پسر بزرگ وي، فرزند زني است که در دوران رابطه مشترک هفت ساله خود، بدون ازدواج با رشدي بدنیا آمده است!

علاوه بر شکست‌های پی در پیِ رشدی در زندگی زناشویی‌اش، سینه‌چاک کردن‌های وی در سال‌های اخیر برای دفاع از همجنس‌گرایان و همچنین عکس‌ها و پست‌های ضدّ اخلاقی وی در شبکه‌های اجتماعی، بسیاری از اهالی رسانه و خبرنگاران آمریکایی-اروپایی را بر این باور داشته که رشدی از ابتدا به همجنس‌بازی گرایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری "اکسپرس" رشدی جزو یکی از 200 نویسندۀ مشهوری بود که 6 فوریه 2014 از قانون ممنوعیت ازدواج همجنسگرایان در روسیه به شدت انتقاد کرد. قریب به اکثریت خود این نویسندگان، همجنس‌گرا بودند.

البته طبق زندگینامه رشدی، وی در دوران نوجوانی با پسری به نام "عمر" تبعۀ مصر آشنا شده و این دو دلبستۀ یکدیگر می‌شوند. از آنجاییکه هیچ راهی برای ازدواج با یکدیگر در ادیان و آیین‌ها نمی‌یابند، عمر خودسوزی می‌کند.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *