خرمگاه: مگر خانه خاله است که به پیروزی فقط «فکر» کنیم؟!/ نتیجه مسابقه باید روی زمین چمن رقم بخورد

18:31 - 24 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۹۱۲۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: نتیجه مسابقه باید روی زمین چمن رقم بخورد و فقط می‌توانم بگویم باید تحت هر شرایطی خودمان را کنترل کنیم.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، محمد خرمگاه پس از پیروزی تیمش مقابل تیم فوتبال پرسپولیس در دربی 84 اظهار داشت: ما تمرین کرده بودیم و برای دقیقه به دقیقه بازی برنامه داشتیم. مگر خانه خاله است که به پیروزی فقط «فکر» کنیم؟!

وی ادامه داد: در تمرینات به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم و برای ثانیه به ثانیه بازی برنامه داشتیم. بعد از 120 دقیقه بازی مقابل السد، کمی خسته بودیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد اخراج از کنار زمین تصریح کرد: در دقایق پایانی و بعد از اخراج سید مهدی رحمتی، کنار خط در حال آرام کردن او بودم. اشکان خورشیدی، داور چهارم مدام داد و بیداد می‌کرد و متوجه نشد من قصد آرام کردن بازیکنم را دارم.

خرمگاه درباره گل دوم پرسپولیس خاطرنشان کرد: در آن شرایط به خوبی متوجه صحنه نشدم. برای اظهارنظر دقیق باید یک بار دیگر صحنه را ببینم.

وی در خصوص درگیری‌های آخر بازی تأکید کرد: امیدوارم دیگر از این اتفاقات در فوتبال ایران نیفتد. نتیجه مسابقه باید روی زمین چمن رقم بخورد و باید تحت هر شرایطی خودمان را کنترل کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: پیروزی استقلال را به روح مرحوم ناصر حجازی و مرحوم منصور پورحیدری، پیشکسوتان بزرگ‌مان تقدیم می‌کنیم. امیدوارم هواداران‌مان از این نتیجه خوشحال باشند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *