فرصت مجدد برای متقاضیان اعزام به سفر عتبات/ پیش ثبت نام 200 هزار متقاضی

11:19 - 24 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۸۸۶۱
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: 200 هزار متقاضی سفر به عتبات عالیات، پیش ثبت نام خود را انجام داده و اعزام آنها از 24 اسفندماه آغاز خواهد شد.

فرصت مجدد برای متقاضیان اعزام به سفر عتبات/ پیش ثبت نام 200 هزار متقاضیبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، محسن نظافتی گفت: 200 هزار تن از شهروندان برای پیش ثبت نام اعزام به سفر عتبات عالیات ثبت نام کرده اند.

وی افزود: برخی به دنبال اعزام به سفر عتبات در ایام عید نوروز هستند و مابقی افراد نیز تا پایان اردیبهشت ماه به این سفر اعزام خواهند شد.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به برگزاری قرعه کشی اعزام متقاضیان اظهارکرد: روز گذشته این قرعه کشی برگزار و اسامی افراد به روی پرتال عتبات قرار گرفت.

نظافتی ادامه داد: این قرعه کشی مشابه با قرعه کشی برنامه 90 رسانه ملی است و به صورت سیستمی انجام می شود.

وی با تاکید بر لزوم مراجعه افراد به کارگزاری ها جهت نهایی کردن مراحل ثبت نام تصریح کرد: افرادی که پیش ثبت نام انجام داده اند، باید پس از مراجعه به پرتال عتبات، از زمان سفر خود مطلع و ظرف 48 ساعت با مراجعه به یک کارگزاری رسمی، ثبت نام خود را نهایی کنند.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت تاکید کرد: مراجعه نکردن افراد به کارگزاری ها به منزله انصراف از ثبت نام خواهد بود.

ظنافتی در پاسخ به این پرسش که افراد ثبت نام کننده چه طور می توانند تا پایان اردیبهشت ماه راهی سفر عتبات عالیات شوند؟، خاطرنشان کرد: این افراد می توانند از روز دوم اسفند ماه برای ثبت نام اقدام کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *