قدردانی کارکنان سازمان قضایی استان قم از ایثارگری آتش نشانان

23:30 - 23 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۸۵۵۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
به منظور پاسداشت ایثارگری و جانفشانی شهدای آتش نشان مراسمی با حضور کارکنان سازمان قضایی استان در ایستگاه شماره 15 آتش نشانی قم برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، به منظور پاسداشت ایثارگری و جانفشانی شهدای آتش نشان مراسمی با حضور کارکنان سازمان قضایی استان در ایستگاه شماره 15 آتش نشانی قم برگزار شد.

در این مراسم که همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، پس از زیارت پرفیض عاشورا، یکی از مداحان اهلبیت(ع) به مدیحه سرایی پرداخت سپس رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم گفت: انقلاب اسلامی موجب شد تا با تاسی و الهام گرفتن از واقعه عاشورا و شهدای کربلا ارزش‌هایی همچون ایثار، فداکاری و جانفشانی در میان مردم متدین و خداجوی ایران اسلامی نهادینه شود.

حسین صیدی افزود: همچنان‌که در جریان دفاع مقدس رزمندگان با ایثار و از خودگذشتگی بر خصم زبون تاختند، امروز جوانان ما در جبهه های مختلف با بذل جان خود حماسه می آفرینند.

وی ادامه داد: جانفشانی و رشادت امروز آتش نشانان قهرمان برگرفته از ارزش های انقلاب اسلامی است و ما باید قدر این نعمت را بدانیم.

رئیس سازمان قضایی استان قم در ادامه گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح به عنوان یک نهاد انقلابی که همواره پشتیبان و مدافع ارزش‌های انقلابی است برخود وظیفه می داند که مراتب قدردانی خود را از قهرمانان آتش نشان ابراز داشته و به همت والای این عزیزان افتخار می کند.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی قم در این مراسم گفت: در فاجعه پلاسکو آتش نشانان بدون چشم داشت و تنها به حسب وظیفه اسلامی- انسانی خود و به تاسی از رزمندگان اسلام تن خود را به آتش زدند.

کریمی افزود: قدردانی امروز مردم شریف ایران وظیفه ما را سنگین تر کرده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *