ملت ایران هراسی از یاوه گویی‌های استکبار ندارد

11:58 - 22 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۸۰۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین غضنفرآبادی در واکنش به اظهارات ترامپ گفت: اینها از این یاوه گویی ها زیاد می‌کنند و حضور ملت پاسخگوی این یاوه سرایی‌ها است.
حجت الاسلام و المسلمین غضنفرآبادی رئیس دادگاه انقلاب در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، اظهار کرد: ۲۲ بهمن یادآور دلاورمردی‌ها، جانفشانی‌ها، رشادت‌ها و شهامت‌های ملت ایران به رهبری امام رضوان الله علیه است.

وی با بیان اینکه این روز روزی مقدس برای ملت ایران است، گفت: ملت ایران در این روز عزتمندی خود را پیدا کردند و حیثیت، ازادگی و سرفرازی خود را بدست اوردند و این روز برای همیشه در خاطر ملت باقی می‌ماند.

رئیس دادگاه انقلاب در واکنش به اظهارات ترامپ گفت: اینها از این یاوه گویی ها زیاد می‌کنند و حضور ملت پاسخگوی این یاوه سرایی‌ها است. امروز مردم با شکوه تر از همیشه در صحنه حاضر شدند و باید کشورهای دیگر این عظمت و شهامت را ببیند و از این یاوه گویی هایی که استکبار میزند هیچ هراسی به دل راه نمی‌دهند و تا زمانی که این اتحاد و حضور همیشه در صحنه وجود داشته باشد دشمنان نظام و انقلاب و ولایت هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *