خنثی کردن توطئه‌های کشورهای سلطه به خصوص آمریکا و انگلیس خبیث، پیام مهم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن است/ زبان تهدید و تحریم علیه ملت ایران کارساز نیست

11:04 - 22 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۷۹۹۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
آیت الله آملی لاریجانی در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: خنثی کردن توطئه‌های کشورهای سلطه به خصوص آمریکا و انگلیس پیام مهم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن است.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، آیت الله آملی لاریجانی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: مردم فهیم و بصیر ما راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را باشکوه‌تر و با عزت فراوان برگزار می‌کنند و این حضور پیام‌های خیلی مهمی دارد.

وی افزود: اولین پیام مهم خنثی کردن توطئه‌های کشورهای سلطه در راس آن خصوص آمریکا و انگلیس خبیث است.

آیت الله آملی لاریجانی ادامه داد: آن‌ها می‌فهمند که زبان تهدید و زبان تحریم علیه ملت ایران کارساز نیست.

رئیس قوه قضائیه گفت: مردم منسجم، با وحدت و با همراهی مسئولان در این راهپیمایی شرکت کرده و قاطعانه بیان می‌کنند که ما پای آرمان‌های این انقلاب ایستاده‌ایم و این حرکت هیچگاه متوقف نخواهد شد.

وی تصریح کرد: مسیر انقلاب و آرمان‌های انقلاب با رهبری‌های مقام معظم رهبری و حضور مردم ادامه پیدا خواهد کرد و مردم هرگونه تهدیدی را با زبان قدرت پاسخ خواهند داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به پیام دوم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: این حضور موجب دلگرمی مسئولان برای اینکه خدمت رسانی بیشتری به مردم داشته باشند، می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وقتی مسئولان این همه عظمت، همدلی و وحدت را می‌بییند طبیعتا به خدمت رسانی بیشتر دلگرم می‌شوند و اتفاقا باید همینجا عرض کنم که وظیفه بزرگی را هم بر عهده مسئولان می‌گذارند که به این مردم فهیم،بصیر و پای کار هرچه می‌توانند با تلاش بیشتر خدمت کنند.

آیت الله آملی لاریجانی یادآور شد: برای این ملتی که این مقدار پای انقلاب، آرمان‌های انقلاب و رهبری انقلاب ایستاده هرگونه خدمت رسانی در این مسیر واقعا عبادت است.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه پیروزی از آن مردم است، ابراز امیدواری کرد که این حرکت‌های خودجوش دینی و معنوی و توام با بصیرت ان‌شاالله ادامه پیدا کند.

رئيس قوه قضائيه در پاسخ به سئوال خبرنگاری پیرامون طرح بحث آشتی ملی گفت: آشتی ملی جایی معنا دارد که اختلاف اساسی وجود داشته باشد در حالیکه مردم پای مصالح انقلاب اختلافی ندارند، مردم ما با وجود اختلاف سلیقه‌هایی که دارند همیشه وحدت داشته‌ و وقتی پای مصالح کشور در میان باشد همه با هم همگام و همراه رهبری هستند.

آیت الله آملی لاریجانی تصریح کرد: البته ممکن است بین مسئولین و یا بین مردم اختلاف سلیقه باشد؛ اما در آرمان‌های اصلی انقلاب که استقلال، عزت، توانمندی و قدرت کشور است هیچگاه با هم اختلاف ندارند و پای انقلاب محکم و قاطع ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کشورهای سلطه و آمریکایی‌ها از حرکت‌های عظیم مردمی پاسخ خود را دریافت خواهند کرد گفت: ما مطمئنیم مردم پاسخ قاطعی به کشورهای سلطه خواهند داد و آمریکایی‌ها از همین حرکت‌های عظیم مردمی پاسخ خود را خواهند گرفت.

رئیس دستگاه قضا ادامه داد: ان شالله مسئولان هم این مطالب را خوب درک کرده و به مردم خدمت رسانی کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *