حضور مردم در خیابان های منتهی به آزادی قبل از شروع مراسم

8:55 - 22 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۷۹۵۰
درحالی که دقایقی به آغاز رسمی مراسم راهپیمایی 22 بهمن باقی مانده است اما جمعی از اقشار مختلف مردم در خیابان های منتهی به میدان آزادی حضور پیدا کرده اند.
22بهمن
به گزارش خبرنگار گروه  سیاسی ، درحالی که کمتر از نیم ساعت تا آغاز رسمی مراسم 22 بهمن باقی مانده است، خیابان های منتهی به میدان آزادی با حضور اقشار مختلف مردم رنگ دیگری را به خود گرفته است.

وجود غرفه نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مواردی است که در مراسم امروز به چشم می خورد به گونه ای که غرفه ای با پخش بیانات مقام معظم رهبری جمعی از مردم را به سمت خود سوق داده است.

نصب بنرهایی با محتوای بیانات مقام معظم رهبری پیرامون آمریکا و توافق برجام از دیگر مواردی است که در مراسم امروز جلوه نمایی می کند.

شهرداری تهران نیز امروز با برپایی غرفه های مختلف از جمله غرفه های فرهنگی و مخصوص کودکان حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن را به نمایش کشیده است.

وزارتخانه های مختلف کشور از جمله وزارت جهاد، علوم وآموزش و پرورش نیز در مراسم امروز غرفه هایی را با محتوای 22 بهمن برگزار کرده اند.

استقرار نیروهای نظامی و امنیتی از جمله نیروی انتظامی پلیس راهنمایی و رانندگی، بسیج و سپاه پاسداران در مراسم امروز از دیگر مواردی است که باید به آن اشاره کرد.

اقشار مختلف مردم از جمله جوانان و کودکان در مراسم امروز حضور پر رنگی دارند و با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران پایبندی خود را به امام و رهبری انقلاب اسلامی اثبات می کنند.

در مراسم امروز بنرهایی با محتوای همچون انقلابی گری  نماد تلاش برای برقراری عدالت، انقلابی گری یعنی خدمت گذاری بی منت، انقلابی گری یعنی کمک به توسعه همه جانبه کشور در بخش های مختلف خیابان های منتهی به آزادی در ابعاد مختلف نصب شده است.

برپایی غرفه های منتسب به شهدای مدافع حرم از دیگر مواردی است که در راهپیمایی امروز به چشم می خورد.

راهپیمایی 22 بهمن به مناسبت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی از دقایقی دیگر در سراسر کشور از جمله تهران آغاز می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *