فلسفه وجودی مسئولین، خدمتگزاری به مردم است

7:59 - 22 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۷۸۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام والمسلمین مظفری در مراسم افتتاح و بهره برداری ساختمان جدید دادگاه عمومی بخش خسروشاه گفت: فلسفه وجودی مسئولین نظام، خدمتگزاری به مردم است.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی داد گستری آذربایجان شرقی،رئيس کل دادگستري آذربايجان شرقي در مراسم افتتاح و بهره برداری ساختمان جدید دادگاه عمومی بخش خسروشاه گفت: فلسفه وجودی مسئولین نظام، خدمتگزاری به مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین مظفري ضمن تبریک دهه مبارک فجر، از خیّرینی که در احداث ساختمان مشارکت نموده اند تقدیر و تشکر کرد و گفت: عناوین و درجات به انسانها ارزش نمی دهد؛ بالاترین درجه قضایی، نظامی و اجرایی، عناوینی اعتباری و موقت است و آنچه انسان را جاودان می سازد تلبّس وی به لباس الهی و گرفتن رنگ و بوی الهی است که همان خدمت به مردم است.

وی افزود: مسئولین باید در برخورد با مردم، کرامت و شأن انسانی را حفظ نمایند؛ در دین اسلام، هیچ گونه تبعیض نژادی وجود ندارد و هیچ گونه برخورد تبعیض آمیز نباید به خاطر نژاد و دین انجام شود. مهمترین فلسفه انقلاب اسلامی و بزرگترین آرمان و هدف امام خمینی (ره)، کرامت بخشی به انسانها و مردم بزرگ ایران اسلامی است همانطور که هدف بعثت پیامبر عظیم الشأن اسلام چنین بود.

رئيس کل دادگستري استان ادامه داد: در کره خاکی، تنها کشوری که کلمه توحید را جاری کرده و به آن عمل می کند و نیّتش رسیدن به تعالی انسان و حفظ کرامت انسانی است، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که مصداق بارز آیه «و نرید أن نمن على الذین استضعفوا فى الأرض و نجعلهم أئمّة و نجعلهم الوارثین» است.

حکمتعلی مظفری اضافه کرد: سراسر قرآن قصه امتهای گذشته است و چه بسیار پیامبرانی که آمدند و ارزشهای انسانی را در جامعه حاکم کردند اما جانشینان و خلف ناصالح ایشان، زحمات پیامبران را به هدر دادند؛ لذا نظام اسلامی به شرط استقامت و ثبات قدم در ارزشهای الهی و پیروی از ولایت فقیه و حرکت در مسیر شهداء حفظ خواهد شد.

ساختمان جدید دادگاه عمومی بخش خسروشاه در زمینی به مساحت 3400 متر با 800 متر اعیانی و با هزینه 15 میلیارد ریال احداث شده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *