بابک جهانبخش آخرین کنسرت سال 95 را با فضای فوتبالی برگزار کرد/ میلاد کی مرام میهمان این خواننده شد

11:37 - 20 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۷۲۸۵
بابک جهانبخش آخرین کنسرت سال 95 خود در شهر تهران را با فضای فوتبالی و در حضور هنرمندانی همچون میلاد کی مرام برگزار کرد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بابک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ شب گذشته آخرین کنسرت خود را در شهر تهران در سال 1395 برگزار کرد.

خواننده آلبوم "من و بارون" که سرما خورده بود، در این اجرا گفت: این سرما خوردگی خیلی مرا اذیت کرد البته دارو مصرف کردم حتی در مصرف دارو زیاده روی هم کردم.

این هنرمند پیش از اجرای قطعه "چشماتو باز کن" از علاقه اش به این اثر سخن گفت و اظهار کرد: زمانی که این قطعه را می ساختیم دوران بسیار خوبی بود.

وی ادامه داد: من این قطعه را خیلی دوست دارم و امیدوارم شما هم این اثر را دوست داشته باشید.

جهانبخش در کنسرت زمستانی خود از انتشار دو قطعه جدید تا پایان سال خبر داد و گفت که پس از انتشار این آثار، تصمیم دارد کمی استراحت کند.

راز، اکسیژن، دریا، به خودت باختمت، چشمای منی، چی شده، من و بارون، دوستت دارم، حالم خوبه و تو رو دوست دارم از جمله آثاری بود که بابک جهانبخش در اجرای بهمن ماه خود آن ها را اجرا کرد.

خواننده آلبوم "حالم خوبه" در این برنامه قطعه "تهران" را اجرا کرد که هنگام خواندن این اثر تصاویری از مکان های تاریخی شهر تهران از جمله میدان حسن آباد پخش می شد.

جهانبخش همچنین گفت: خدا را شکر می کنم که هنوز محبت، حضور و لطف شما را می بینم. حواسم به شما عزیزان هست و امیدوارم که در این اجرا به شما خوش بگذرد.

همچنین با توجه به اینکه بازی فوتبال بین تیم استقلال تهران و السد قطر شب گذشته در جریان بود، بابک جهانبخش با اشاره به این بازی، رو به مخاطبانش گفت: برای امشب که یک بازی ملی است برای فوتبالیست های عزیز کشورمان یک دست زیبا بزنید.

این خواننده پاپ همچنین گفت: اگر به من باشد، همیشه قطعه های غمگین می خوانم، یک طرفدار هم پیدا کرده ام به نام آرتا.

آرتا نام پسر کوچک بابک جهانبخش است.

خواننده آلبوم "اکسیژن" با تاکید بر لزوم وجود داشتن سالن های بیشتری برای اجرای برنامه ها، اظهار کرد: آرزو می کنم سالن های بسیار خوبی که لایق شما باشد، ساخته شود.

وی خاطرنشان کرد: از اینکه پیام های شما عزیزان را در صفحه ام می بینم، خیلی خوشحال هستم. خوشحالم که شما عزیزان را دارم و مطمئن هستم که شما خیلی لایق بیشتر از این ها هستید.

میلاد کی مرام بازیگر، شاهین آرین خواننده و المیرا شریفی مقدم گوینده خبر میهمانان ویژه بابک جهانبخش در این اجرا بودند.

کنسرت زمستانی بابک جهانبخش به همت موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین در سالن میلاد برگزار شد.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *