دوندگی، رمز موفقیت استقلال بود/ با پیروزی در دربی استقلال کاملا آماده آسیا می‌شود

22:08 - 19 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۷۱۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: دوندگی بازیکنان استقلال رمز پیروزی آنها برابر السد بود.
علیرضا اکبرپور در گقت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد پیروزی استقلال برابر السد قطر و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:‌ به نظرم استقلال منطقی بازی کرد و بازیکنان اصلی السد را خنثی کرد و توانست مهاجمان این تیم را تحت سلطه خود قرار دهد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال ادامه داد: استقلال در خط حمله خیلی کند بازی می‌کرد و مهاجمان به خوبی از توپ‌هایی که برای آنها ارسال می‌شد استفاده نکردند البته شاید این تاکتیک و تصمیم سرمربی استقلال بود که در 90 دقیقه فشارهای مضاعفی را به تیم حریف وارد کند. بازیکنان استقلال همان کاری را انجام دادند که هواداران و کادر فنی تیم از آنها انتظار داشتند.

وی افزود: بازیکنان استقلال در این بازی دوندگی زیادی داشتند و این رمز موفقیت آنها بود. فرقی نمی‌کند مسی باشید یا ژاوی، اگر دوندگی لازم را داشته باشید قطعا پیروز میدان خواهید بود.

اکبرپور در مورد گل دقایق ابتدایی استقلال که از سوی داور آفساید اعلام شد اظهار داشت: اول فکر کردم که آفساید بود ولی وقتی که صحنه آهسته را مشاهده کردم متوجه شدم که این گل کاملا درست بود و داور به اشتباه آن را آفساید اعلام کرد. ولی اشتباهات داوری جزوی از بازی است و نباید زیاد نسبت به آن سخت‌گیری داشت.

وی در مورد شرایط استقلال در ادامه لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: استقلال با پیروزی در این بازی اعتماد به نفس بالایی پیدا کرد و در دیدار مقابل پرسپولیس که یک بازی حیثیتی است اگر 3 امتیاز را کسب کند برای ادامه رقابت‌ها کاملا آماده می‌شود.

انتهای پیام/




هموطن
|
-
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
دو زار بده آش به همین خیال باش کشتید خودتونو با بازی در مقابل یک تیمی که بخدا از یک تیم دسته اول ایران ضعیف تر بود و با هزار بار دعا و ذکر دروازه بانتون اومدید بالا حالا دارید برای ارتش سرخ و همیشه پیروز پرسپولیس رجز می خوانید باور کنید که در دربی این بادتون را هم می خوابونیم . بعععععله
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *