رفتار صدا و سیما سیاسی نیست/ برخی گمان می کنند اصلاح طلبان شورای شهر جذامی هستند

10:34 - 19 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۶۸۰۸
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شرایطی که رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرده که انتقادات را می پذیرد اما هنوز شاهد برخورد متفاوت رسانه ملی با اصولگرایان واصلاح طلبان هستیم.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، غلامحسین مختا آباد در سیصدو بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: 22 بهمن متعلق به مردم ایران است و مردم ایران به خوبی به حقوق خود واقف هستند.

وی با ارائه تذکری به سازمان صدا و سیما  اظهار کرد: رئیس سازمان صدا و سیما در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی تاکید کرد که انتقادات را می پذیرد و اجازه نمی دهد صدا و سیما تک قطبی باشد اما اکنون شاهد این رویه در سازمان صدا و سیما نیستیم.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نحوه پوشش اخبار روز یکشنبه شورای شهر تهران که با حضور شهردار برگزارشد تصریح کرد: در جلسه روز یکشنبه شهردار توضیحاتی را در رابطه با حادثه پلاسکو مطرح کرد و در اخبار رسانه ملی تنها صحبتهای شهردار پخش و خبری از سوالات اعضا نبود.

وی تاکید کرد: مسئولان سازمان صدا وسیما باید بدانند که با پیشرفت تکنولوژی اکنون هر شهروند خود یک خبرنگار است و تئوری های جدید رسانه ماهیت رسانه ملی را زیر سوال می برد.

مختاآباد با تاکید بر تفاوت رفتار خبرنگاران صدا و سیما با اعضای اصولگرا و اصلاح طلب شورای شهر اذعان کرد: خبرنگاران صدا و سیما هر زمان که اعضای اصلاح طلب را می بینند گمان می کنند که آنها افرادی جذامی هستند و با این نگرش با اعضا برخورد می کنند.

در ادامه صحبتهای مختاآباد محسن پیرهادی عضو رئیسه شورای شهر تهران گفت: رسانه ملی تنها اخبار اصولگرایان را در روز جلسه شورا با شهردار مطرح نکرد و در اخبار 18:30 شاهد پخش شدن صحبتهای محسن سرخو ، احمد حکیمی پور،‌رحمت الله حافظی و محمد سالاری از اعضای اصلاح طلب و مستقل شورای شهر بودیم.

وی تاکید کرد: رفتار صدا وسیما سیاسی نیست و اگر قرار بود با خبرها سیاسی برخورد شود صحبتهای اعضای اصلاح طلب پخش نمی شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *