مدیر در نظام دینی، خود را در محضر پروردگار متعال می بینید

19:30 - 18 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۶۶۵۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
تولیت آستان قدس رضوی در سومین همایش ملی مدیریت جهادی که در سالن همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، اظهار کرد: مدیر در نظام دینی، خود را در محضر پروردگار متعال می بینید.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ؛ آیت الله سید ابراهیم رییسی تولیت آستان قدس رضوی در سومین همایش ملی مدیریت جهادی که در سالن همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، اظهار کرد: مدیر در نظام دینی، خود را در محضر پروردگار متعال می بینید.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه ارتباط با خدا و انگیزه مدیریت جهادی از سایر مدیریت ها  را جدا می کند اظهار کرد: مدیر در نظام دینی خود را در محضر پرودرگار متعال می بیند.

وی با بیان اینکه خودباوری یکی از مهترین ویژگی های مدیر جهادی است تصریح کرد: در جهاد فرد مجاهد یک نیرو و مانعی را در برابر خود می بیند، جزمیت علمی، عزم عملی و همچنین نگاه دوراندیش سه ویژگی های نیروهای مصمم و با عزم اراده است.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه با بیان اینکه 8 سال دفاع مقدس، مدیریت امام خمینی(ره) و همچنین مدیریت مقام معظم رهبری، نسخه های عملی مدیریت جهادی در کشور ما هستند گفت: "ما می توانیم "شعار مدیریت جهادی و "ما احساس می کنیم" در برابر تمام موانع دشمن هیچ مانعی را به رسمیت نمی شناسیم چون با خودباوری و اتکال به خداوند متعال می توانیم در همه عرصه ها موفق عمل کنیم و الگوی سایر جوامع شویم.


آیت الله رئیسی با بیان اینکه مدیریت ایستادگی و مقاومت را اقتضا می کند تاکید کرد: توکل یکی از کلید واژه های مدیریت جهادی در قران کریم است.

وی  در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: امروز یمنی ها حقیقتا دشمن را دچار استیصال کرده اند؛ اینها از مدیریت جهادی که در نظام اتفاق افتاد الگو گرفتند.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: اعتقاد دارم دو هجرت (هجرت پیامبر از مکه و مدینه و همچنین امام رضا از مدینه تا مرو) یک مهندسی الهی است و گویا قرار است تمدنی به نام تمدن حضرت رضا(ع) در این کشور رقم بخورد.


آیت الله رئیسی در پایان خاطرنشان کرد: الان در کشور با عهدشکنی دشمنان یک اجماع به وجود آمده و همه به این نتیجه رسیده اند که مشکلات کشور باید به دست مردان و زنان فرهیخته کشور گشوده شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *