رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

"سوفی ودیوانه" داستانی دور از دنیای واقعیت را به تصویر کشید

18:22 - 18 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۶۶۳۶
رضا یزدانی در فیلم "سوفی ودیوانه" که داستانی دور از دنیای واقعیت را به تصویر کشیده، نقش یک خواننده را ایفا می کند.
رضا یزدانی در نقش یک خواننده جلوی دوربین رفت/ به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، دقایقی قبل فیلم سینمایی "سوفی و دیوانه" در پردیس سینمایی ملت با حضور کارگردان، بازیگران و عوامل این اثر اکران شد.

البته این فیلم چند روز قبل نیز در محل کاخ رسانه های جشنواره فیلم فجر یعنی برج میلاد اکران شده بود

فیلم "سوفی و دیوانه" در حقیقت یک اثر خوب در زمینه فاصله گرفتن از دنیای واقعی و نزدیک شدن به دنیای خیال‌پردازی محسوب می شود.

شاید پیش از تماشای این فیلم با شنیدن نام امیر جعفری به عنوان بازیگر اصلی نقش مرد این فیلم همه تصور بازی در دنیای واقعی تر را از این هنرمندان انتظار داشتند اما با دیدن این فیلم متوجه می شوند که امکان ایفای نقش های متفاوت برای هر بازیگر در دوره زمانی وجود دارد.

همچنین رضا یزدانی خواننده موسیقی پاپ-راک که از ابتدا نامش به عنوان یکی از بازیگران این فیلم مطرح شده بود، در این اثر نقشی کوتاه را در قالب سمت اصلی خود یعنی یک خواننده ایفا می کند اما تفاوت این نقش با نقش او در زندگی اصلی اش این است که او در فیلم "سوفی و دیوانه"  در نقش خواننده و نوازنده دوره گرد و به اصطلاح نوازنده ای که در خیابان ساز می زند و هنر خود را عرضه می کند، به ایفای نقش می پردازد.

رضا یزدانی در مراسم فرش قرمز این فیلم ابراز امیدواری کرد که موسیقی "سوفی و دیوانی" ماننده موسیقی "تهران طهران"  مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.

البته به جرات می توان گفت که موسیقی فیلم "سوفی و دیوانه" و آوازی که رضا یزدانی برای این اثر می خواند به خوبی می تواند با مخاطب او ارتباط برقرار کند.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *