کسب رتبه برتر در ارائه ایده‌های پیشگیرانه

22:20 - 18 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۶۴۹۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مرتضوی گفت: معاونت اجتماعی دادگستری خراسان رضوی در جشنواره‌های ایده‌های پیشگیری رتبه برتر را کسب کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، سید امیر مرتضوی معاون امور اجتماعی دادگستری خراسان رضوی گفت: معاونت اجتماعی دادگستری خراسان رضوی در جشنواره‌های ایده‌های پیشگیری رتبه برتر را کسب کرد.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم خراسان رضوی در حاشیه نشست دبیران کارگروه‌های شورای پیشگیری استان خراسان رضوی با تشریح موفقیت‌های این مجموعه در مدت اخیر افزود: با حمایت‌های مدیریت مجموعه قضایی این استان در مدت اخیر بحمدالله شاهد کسب موفقیت‌های متعددی بویژه در حوزه ترویج فرهنگ پیشگیری سازمانی داشتیم. 

وی با تشریح برخی از این موفقیت ها خاطر نشان کرد: دادگستری استان در جشنواره‌های ایده‌ها و فرصت های برتر نرم افزاری با رویکرد پیشگیری از جرم و آسیب‌های اجتماعی در سطح کشور موفق به کسب مقام دوم شد. 

این مقام قضایی گفت: در میان ایده‌های برتر کشوری دو ایده از خراسان رضوی و یک ایده نیز از منطقه شرق کشور با نظارت و حمایت استان خراسان رضوی موفق به کسب رتبه شدند.

مرتضوی بیان کرد: همچنین از مجموع 105 ایده راه یافته به مرحله داوری، استان خراسان رضوی موفق به کسب رتبه برتر شد. 

وی آینده نگری را یکی از الزامات کار در جامعه کنونی دانست و خاطر نشان کرد: امروز پیشگیری بعنوان یک اصل مسلم پذیرفته شده مورد اجماع قرار گرفته است. بنابراین و با هدف سالم سازی جامعه نیازمند ترویج هرچه بیشتر فرهنگ پیشگیری از وقوع جرم هستیم.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *