گروه "ستاره قطبی" به 5 زبان زنده دنیا می خوانند/ طنین موسیقی بانوان در تالار وحدت

13:00 - 19 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۶۴۹۲
گروه "ستاره قطبی" در اجرای پیش روی خود قطعه هایی را به 5 زبان زنده دنیا برای بانوان ایرانی اجرا می کند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، گروه موسیقی "ستاره قطبی" در پنجمین روز از آخرین ماه سال 1395 با بانوان ایران زمین دیدار می کند.

گروه موسیقی "ستاره قطبی" که در حوزه موسیقی پاپ فعالیت می کند، قطعه هایی به زبان های مختلف فارسی، انگلیسی، فرانسوی، هندی و همچنین تعدادی از قطعه های محلی را روی صحنه می برد.

اجرای ویژه بانوان در کنسرت های پیشین این گروه موسیقی ثابت کرده که این گروه به خوبی می تواند مخاطبان را جذب کند واز همین جهت می توان برای اجرای 5 اسفند این گروه از حضور پرشور مخاطبان موسیقی، پیش بینی ویژه ای انجام داد.

در گروه موسیقی "ستاره قطبی" مهشید مولایی، به عنوان خواننده هندی، ماری روت باتوآ به عنوان خواننده فرانسوی ، پریسا دلفانی به عنوان خواننده فارسی وقطعه های محلی ،‌ کیانا کرمانیان به عنوان خواننده انگلیسی و شقایق طهماسبی به عنوان خواننده فارسی وقطعه های محلی حضور دارند.

در این گروه موسیقی ویژه بانوان همچنین نوازنده هایی از جمله مهرناز دبیرزاده به عنوان نوازنده پرکاشن، آرمیتا فهیمی به عنوان نوازنده گیتارالکتریک،‌ سپیده ایلچی به عنوان نوازنده گیتارباس، بهار ایلچی به عنوان نوازنده پیانو، پگاه ابراهیم به عنوان نوازنده ویلن، آوا منیری به عنوان نوازنده کیبورد، سارا پارسایی به عنوان نوازنده فلوت و شانیا شهریاری به عنوان نوازنده ترمپت ساز می زنند.

گروه موسیقی "ستاره قطبی" 5 اسفند ساعت 14:30 در تالار وحدت برای بانوان  مخاطب خود می خواند و می نوازد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *