جشنواره فیلم فجر در سه سال اخیر بسیار خوب بوده است/ آشتی مردم با هنرهای نمایشی را مشاهده می‌کنیم

9:00 - 19 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۶۴۴۶
مظفری با اشاره به روند خوب جشنواره فیلم فجر در سه سال گذشته از آشتی مردم با هنرهای نمایشی سخن گفت.
مجید مظفری بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: جشنواره فیلم فجر در سه سال اخیر بسیار خوب بوده است و مردم آن را دوست داشتند .

وی ادامه داد: میزان فروش فیلم ها در این جشنواره بیانگر این موضوع است که مردم نسبت به این آثار علاقمند بودند و اینگونه متوجه می شویم که مردم با سینما آشتی کرده اند.

مظفری تصریح کرد: تصور می کنم که در 3، 4 سال آینده جشنواره فیلم فجر بهتر هم می شود و مردم با اشتیاق بیشتری در این جشنواره حضور می یابند.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: سینمای کشورمان در سه سال اخیر یک جان دوباره گرفته است و مانند 7، 8 سال گذشته نیست و امیدوارم که این روند خوب همچنان ادامه داشته باشد.

این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما یادآور شد: مسئولان جشنواره فیلم فجر نیز تلاش خود را برای بهتر برگزار شدن این جشنواره انجام می دهند و به همین دلیل ما در کاخ مردمی، پذیرای مردم هستیم و سال به سال هم این تعامل و هماهنگی بیشتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال های اخیر رابطه مردم و هنرهای نمایشی مانند سینما و نمایش خیلی بهتر شده و فیلم های سینمایی و همچنین نمایش های ما تماشاگران قابل ملاحظه ای پیدا کرده اند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *