رویا افشار از نقش ملی خود در "ایستگاه اتمسفر" می گوید/ فیلمنامه این اثر به مردم فروتن ایران می پردازد

14:00 - 19 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۶۴۴۰
افشار با اشاره به نقش ملی خود در فیلم "ایستگاه اتمسفر" از فیلمنامه این اثر به عنوان اثری که به مردم فروتن ایران می پردازد ، سخن گفت.
رویا افشار بازیگر فیلم سینمایی "ایستگاه اتمسفر" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: با تمامی ملت ایران در غم از دست دادن آتش نشان های عزیز کشورمان شریک هستیم چرا که درخلال روی دادن این حادثه روحیه همه ما جریحه دار شد و آرزو می کنم که از این پس روزهای خوشی در پیش داشته باشیم.

وی ادامه داد: نقش من در فیلم "ایستگاه اتمسفر" از برخی جهات با تمام نقش هایی که تاکنون کار کرده ام شباهت هایی دارد.

افشار تصریح کرد: شباهت این نقش با سایر نقش هایم ، در واقع حساسیت من نسبت به انتخاب نقش است که بسیار ملی ، بومی و شبیه به مردم کشور خودم باشد.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: تفاوت های بازی در فیلم "ایستگاه اتمسفر" نسبت به آثار قبلی من در این است که در این اثر فردی بسیار جوان تر از من وجود دارد که این کار را انجام داده است.

این بازیگر عرصه سینما و تلویزیون توضیح داد: مهدی جعفری به عنوان نویسنده و کارگردان و مهین عباس زاده به عنوان نویسنده این فیلم بسیار جوان تر و به طور طبیعی شجاع تر از نسل من هستند.

وی یادآور شد: در همین راستا این افراد جوان بی پرواتر هستند و به شکل قانونمندتری می توانند ماجراها را ببینند چرا که شاید مانند امثال ما خیلی احساساتی نباشند.

افشار افزود: به نقشم در فیلم "ایستگاه اتمسفر" و اثری که انتخاب کرده ام، بسیار افتخار می کنم چرا که در میان موج فیلمنامه هایی که برای امسال خوانده ام، این فیلمنامه بسیار ملی بود.

این بازیگر فیلم سینمایی "ایستگاه اتمسفر" تصریح کرد: فیلمنامه "ایستگاه اتمسفر" به دلیل ملی بودن، بسیار با ارزش است نسبت به سایر کارهایی که شاید دارای یک نوع هیجان بوده دوره های و سطحی باشند و یا مناسبت های سیاسی یا منفعت های شخصی را دنبال کنند.

وی خاطرنشان کرد: فیلمنامه "ایستگاه اتمسفر" به خصوصیت های افراد کشور من می پردازد و همچنین وارد شخصیت مردم ایران می شود که بسیار فروتن و با گذشت هستند و تلاش می کنند تا خودشان را از زیر بار مشکلات رها کنند.

گفتنی است، در فیلم سینمایی "ایستگاه اتمسفر" به کارگردانی مهدی جعفری هنرمندانی همچون رویا افشار، محسن کیایی، آناهیتا افشار، ژاله صامتی و شاهرخ فروتنیان به ایفای نقش پرداخته اند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *