حاتمی: فوتبال ایران مثل رودخانه پر از لجن است/ گل اول پرسپولیس آفساید بود

18:00 - 17 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۶۲۱۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: این فوتبال مثل یک رودخانه پر از لجن است که باید یک سیل بیاید و فوتبال ایران را تمیز کند.
به گزارش گروه ورزشی ، فرزاد حاتمی پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل تیم فوتبال  پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علیرضا بیرانوند در یک صحنه به سینه من می‌زند و داور پنالتی نمی‌گیرد. اگر داور در دقیقه 2 آفساید بازیکن پرسپولیس را می‌گرفت روند بازی تغییر می‌کرد. من از این سمت زمین دیدم که آفساید است اما کمک‌داور که در 2 قدمی صحنه قرار داشت این صحنه را ندید.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: پرسپولیس خوب بازی می‌کند اما زمانی که این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد نباید انتظار داشته باشیم که مردم هم میل و رغبتی به تماشای آن داشته باشند.

حاتمی در مورد اینکه گفته می‌شود برخی از کارشناسان داوری اعلام کرده بودند گل نخست پرسپولیس آفساید نبود، خاطرنشان کرد: وقتی تیم مقابل پرسپولیس است کارشناسان هم این‌طور نظر می‌دهند. این فوتبال مثل یک رودخانه پر از لجن است که باید یک سیل بیاید و فوتبال ایران را تمیز کند.

انتهای پیام/


ناشناس
|
-
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0
0
اخه تست دوپینگ را ببین از چه افرادی گرفتند
تراختور
|
-
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0
0
با این بازیتون آبرومونو بردید.روم نمیشه سرمو بالا بگیرم.
افسون
|
-
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0
0
آقای حاتمی اون بار که پنالتی اشتباه به سود شما گرفته شد خدا را شکر که گل نشد این رودخانه پاک بود، اون بار که بازیکن تیم ما رو با هزار کلک از تیممون گرفتید این رودخانه پاک بود ،با یه گل که صد در صد هم سالم زده شد رودخانه پر از لجن شد، خدا اون بالاست ناظر بر تمام رفتار،گفتار و کردار ماست ،رفتار امروز شما دون از شأن بود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *