انقلاب اسلامی مهمترین جنبش ضداستکباری و آزادی‌بخش جهان بود

0:00 - 13 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۴۱۷۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
فاضلیان گفت: انقلابی که به حق مهمترین جنبش ضد استکباری و ضد استعماری و آزادی بخش در عصر حاضر و البته متأثر از جنبش حضرت سیدالشهداء (ع) بوده است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، احمد فاضلیان رئیس کل دادگستری استان البرز در پیامی درآستانه  38 مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این مهم را تبریک گفت: 

متن پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان البرز بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
دوازدهم بهمن ماه سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به میهن و سر آغاز دهه فجر، با فرآیندهای اجتماعی و مبارزاتی برق آسای پس از آن است؛ جریان‌های این دهه با تأیید حق تعالی به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی منتهی گشت. انقلابی که به حق مهمترین جنبش ضد استکباری و ضد استعماری و آزادی بخش در عصر حاضر و البته متأثر از جنبش حضرت سیدالشهداء (ع) بوده است.

آنچه در این ایام بیشتر از هر چیز جلوه گر است یاد و خاطره امام راحل و شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و ضرروت تداوم راهشان با حفظ وحدت، کار و تلاش، خلاقیت و سازندگی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است. 

فرصت را مغتنم شمرده و در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملّت خداجوی ایران اسلامی بخصوص مردم شهیدپرور استان البرز و همکاران محترم قضایی و اداری، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم که در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تلاش همه مسئولین دلسوز نظام، هر روز شاهد پیشرفت و تعالی بیشتر ایران اسلامی باشیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *