یک فوریت راه اندازی کمیته حقیقت یاب در دستور کار شورای شهر/ دعوت از مردم برای حضور در مراسم ویژه آتش نشان ها

9:50 - 12 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۴۰۵۴
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضوع راه اندازی کمیته حقیقت یاب در دستور کار شورای شهر تهران قرار خواهد گرفت و یک فوریت آن بررسی خواهد شد.
یک فوریت راه اندازی کمیته حقیقت یاب در دستور کار شورای شهر/ دعوت از مردم برای حضور در مراسم ویژه آتش نشان هابه گزارش خبرنگار گروه جامعه ،مهدی چمران در سیصد و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران گفت: مردم تهران در تشییع پیکر شهدای آتش نشان حماسه خلق کردند و حضور با شکوهشان در این مراسم نشان از تقدیر آنها از آتش نشان ها داشت.

وی افزود: از مردم تهران دعوت می کنم که فردا نیز در مراسمی که قرار است به مناسبت پاسداشت شهدای آتش نشان در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شود حضور پیدا کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مباحث مطرح شده پیرامون انفعال شورای شهر تهران در بحث حادثه پلاسکو اظهار کرد: اینکه گفته می شود شورای شهر تهران در بحث حادثه پلاسکو خواب بوده است به هیچ وجه صحت نداشته زیرا ما از ابتدای این حادثه جلسات متعددی را برای بررسی جزئیات این حادثه و پیگیری روند آن در دستور کار داشته ایم.

چمران ادامه داد: طرح مباحث این چنینی در بین مردم به هیچ وجه صحیح نیست و بهتر است واقعیت ها به مردم گفته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با اقدام برخی از اعضا به منظور راه اندازی کمیته حقیقت یاب در شورای شهر تهران پیرامون حادثه پلاسکو تصریح کرد: برای راه اندازی کمیته حقیقت یاب اعضای شورای شهر تهران یک دو فوریت را ارائه کرده اما این دو فوریت امضاهای لازم را جمع نکرد زیرا برای تصویب هر دو فوریت لازم است 17 امضا جمع شود این درحالی بود که درخواست راه اندازی کمیته حقیقت یاب 14 امضا بیشتر نداشت.

وی با بیان اینکه یک فوریت راه اندازی کمیته حقیقت یاب در دستور کار شورای شهر تهران قرار می گیرد اذعان کرد: به این خاطر که تعداد امضاها قید دو فوریت کافی نبود موضوع در قالب یک فوریت در شورای شهر تهران مطرح خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *