تهران هفته آینده میزبان هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب و ماشین آلات وابسته

16:36 - 10 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۳۴۸۷
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران هفته آینده میزبان نمایشگاهی است که می تواند زمینه ساز تحولی مهم در صنعت چوب کشور باشد، هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین آلات وتجهیزات وابسته از 18 تا 21 بهمن ماه برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزارى ميزان،در نمایشگاه بین المللی صنایع چوب و ماشین آلات وابسته ده ها شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی آخرین و نوین ترین تولیدات و دستاوردهای خود را ارائه و به نمایش عموم می گذارند.
علی محتشم امیری، رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه با بیان اینکه طی چند سال اخیر جایگاه جهانی نمایشگاه چوب ایران تقویت شده است، گفت: این نمایشگاه تخصصی‌ترین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب ایران محسوب می‌شود و تاکنون حضور کشورهای آلمان، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، فنلاند، چین، ترکیه، روسیه، سوئیس، قزاقستان تایوان و برخی دیگر از کشورهای حوزه آسیای میانه در آن قطعی شده است.

 وی افزود: این نمایشگاه در فضائی بالغ بر 19هزار متر مربع و در سالن های شرقی و همچنین فضای باز محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می شود.

محتشم امیری از علاقه مندی کشورهای پیشرو در صنعت چوب برای حضور و مشارکت در این نمایشگاه خبر داد و گفت: برخی از کشورهای حوزه CIS، اروپای شرقی و مرکزی، چین، کشورهای جنوب شرقی آسیا و روسیه نیز که از تکنولوژی بالایی در این صنعت برخوردارند، برای حضور در نمایشگاه برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: توسعه صنعت چوب کشور و توجه به اقتصاد مقاومتی، گسترش روابط تجاری و توسعه صادرات این حوزه، تقویت زیرساخت‌های تولیدی و صادراتی کشور و افزایش توان رقابت شرکت‌های ایرانی برای حضور در بازارهای جهانی از جمله مهمترین اهداف برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت چوب ایران است.

 رئيس ستاد برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت چوب خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه بیش از ۱۶ گروه تخصصی صنعت چوب شامل؛ خطوط و ماشین آلات تولید و برش، خطوط و ماشین آلات صنایع چوب(فرز، پرس، شیارزن، رنده، CNC،جوش چوب و پروفیل)، ماشین آلات تولید، انواع سوزن و منگنه، انواع دستگاههای اشباع ساز، خطوط و ماشین آلات فرآوری چوب نظیر CNC، طراحی خراطی ماشین آلات چندکاره، کوره های خشک کن، دیگهای اشباع، انواع مواد اولیه ،انواع روکشها و ورقهای چوبی، انواع ابزارآلات صنایع چوب، انواع کف پوش های چوبی، انواع ماشین آلات حمل و جابجایی صنایع چوب، انواع ماشین آلات و تجهیزات بسته بندی صنایع چوب و انواع نشریات و دانشگاهها و آموزشگاه های مرتبط با صنایع چوب و مجلات تخصصی و سایت های تخصصی ارائه می شود.

 محتشم امیری اضافه کرد: در این نمایشگاه و در بخش داخلی نیز استان‌های شمالی، جنوب و جنوب غرب کشور با توجه با شرایط و ویژگی های اقلیمی و پیشرفت بیشتر تکنولوژی تولیدات و ماشین‌آلات مرتبط با صنعت چوب مشارکت بسیار بالایی خواهند داشت.

 وی در ادامه تاکیدکرد: این نمایشگاه با رویکرد تقویت جایگاه جهانی این رویداد و توان افزایی فعالان این صنعت در داخل کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه بازارهای داخلی و خارجی برگزار می‌شود.
گفتنی است برگزاری چند همایش، نشست تخصصی وکارگاه علمی و همچنین حضور چند هیئت بازرگانی و تجاری از کشورهای مختلف، برخی از برنامه های جانبی هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته ایران است.

هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته ایران از 18 تا 21 بهمن ماه هر روز از ساعت 30/8 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.
 
انتهاى پيام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *