رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حضور دادگستری استان البرز در غرفه 16 نمایشگاه الکامپ

11:14 - 10 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۳۲۵۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مهدی شمسی معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان البرز با اشاره به حضور فعال این معاونت در نمایشگاه الکامپ البرز هدف از این اقدام را معرفی خدمات الکترونیک قضایی عنوان کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان البرز، مهدی شمسی معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان البرز با اشاره به حضور فعال این معاونت در نمایشگاه الکامپ البرز هدف از این اقدام را معرفی خدمات الکترونیک قضایی عنوان کرد.

وی اقدامات الکترونیک قضایی انجام شده در سیستم قضایی البرز را بسیار کارآمد توصیف کرده و از بازدیدکنندگان در این نمایشگاه خواست برای آشنایی و بهره مندی از خدمات ویژه الکترونیک قضایی در روزهای بازدید نمایشگاه از تاریخ1395/11/05 تا1395/11/08  ، ساعت 11 الی 19 به غرفه شماره 16 نمایشگاه الکامپ البرز مراجعه کنند.

معاون آمار و فناوری اطلاعات استان البرز خدمات ارائه شده در این نمایشگاه را شامل مواردی چون معرفی سامانه ابلاغ الکترونیک، ایجاد رایگان شناسه قضایی، آموزش نحوه مشاهده ابلاغیه ها در سامانه ابلاغ الکترونیک، معرفی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، آموزش نحوه پیگیری پرونده از طریق سامانه های الکترونیک قوه قضائیه و ... بیان کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *