رئیس هیئت مدیره نمایندگی یک شرکت فرش و تابلوفرش دست‌باف در زنجان دستگیر شد/ آخرین خبرها از احراز هویت جانباختگان پلاسکو/ پرونده تخلف در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به کجا رسید؟

15:33 - 09 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۲۹۷۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
آخرین وضعیت پرونده تخلف در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، دستگیری 2 متهم فراری کانون اصلاح و تربیت زاهدان، دستگیری رئیس هیئت مدیره نمایندگی یک شرکت فرش و تابلوفرش دست‌باف و آخرین خبرها از شناسایی پیکر جانباختگان حادثه پلاسکو از مهمترین اخبار قضایی خبرگزاری میزان طی امروز بود.
رئیس هیئت مدیره نمایندگی یک شرکت فرش و تابلوفرش دست‌باف در زنجان دستگیر شد/ آخرین خبرها از احراز هویت جانباختگان پلاسکو/ پرونده تخلف در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به کجا رسید؟به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، آخرین وضعیت پرونده تخلف در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، عدم صدور معافیت پزشکی انگیزه قتل پزشک در شوشتر، رفع تصرف از 10 هکتار اراضی ملی و جنگلی حاشیه شهر کرمان، دستگیری 2 متهم فراری کانون اصلاح و تربیت زاهدان، دستگیری رئیس هیئت مدیره نمایندگی یک شرکت فرش و تابلوفرش دست‌باف و آخرین خبرها از شناسایی پیکر جانباختگان حادثه پلاسکو از مهمترین اخبار قضایی طی امروز بود که در ادامه به آن اشاره می‌شود:

رئیس کل دادگستری استان کرمان در گفت‌وگو با میزان تشریح کرد

آخرین وضعیت پرونده تخلف در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت/ 5 متهم پرونده با قرار وثیقه آزاد شدند

موحد در رابطه با پرونده تخلفات مالی در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، گفت: در حال حاضر عنوان تخلف مالی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت همچنان اختلاس است. (مشروح خبر را اینجا بخوانید)

دادستان شوشتر به میزان خبرداد

عدم صدور معافیت پزشکی انگیزه قتل پزشک در شوشتر/ دستگیری دو متهم پرونده

پورسلیمی گفت: قاتل پزشک در شوشتر در اعترافات تکان دهنده ای انگیزه اصلی قتل را عدم صدور معافیت پزشکی از سوی این پزشک عنوان کرد. (مشروح خبر را اینجا بخوانید)


دادستان کرمان به میزان خبرداد

رفع تصرف از 10 هکتار اراضی ملی و جنگلی حاشیه شهر کرمان

سالاری گفت: ده هکتار از اراضی ملی وجنگلی که توسط زمین خواران به صورت شبانه تصرف شده بود از ید متصرفین غیرقانونی خارج و ابنیه و بناهای غیرمجاز قلع وقمع واراضی به حالت اولیه برگردانده شد. (مشروح خبر را اینجا بخوانید)

دادستان زاهدان به میزان خبر داد

دستگیری 2 متهم فراری کانون اصلاح و تربیت زاهدان

حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد از دستگیری 2 متهم فراری کانون اصلاح و تربیت زاهدان خبر داد. (مشروح خبر را اینجا بخوانید)

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل به میزان خبر داد

دستگیری 8 مدعی نفوذ در دستگاه قضا/ رسیدگی به تخلفات 2 وکیل در این پرونده

عتباتی از دستگیری 8 مدعی نفوذ در دستگاه قضایی خبر داد و گفت: در این زمینه 2 وکیل دادگستری که یکی از آن‌ها عضو کانون وکلای دادگستری و دیگری عضو مرکز مشاوران قوه قضائیه بودند و همچنین 6 فرد عادی دستگیر و روانه زندان شدند. (مشروح خبر را اینجا بخوانید)

دادستان عمومی و انقلاب زنجان در گفت‌وگو با میزان:

رئیس هیئت مدیره نمایندگی یک شرکت فرش و تابلوفرش دست‌باف دستگیر شد

حجت الاسلام و المسلمین مظفری از دستگیری رئیس هیئت مدیره نمایندگی یک شرکت فرش و تابلوفرش دست‌باف با اتهام «وصول وجوه کلان از افراد حقیقی در قالب مشارکت که منجر به حیف و میل اموال شده است، خبر داد. (مشروح خبر را اینجا بخوانید)

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در گفت‌وگو با میزان:

با توجه به شدت آسیب‌ها نمی‌توان زمان دقیقی برای احراز هویت جانباختگان حادثه پلاسکو اعلام کرد/ انجام پیکرشناسی به صورت تخصصی و شبانه روزی

قادی پاشا در رابطه با آخرین وضعیت شناسایی پیکر جانباختگان حادثه پلاسکو گفت: اقدامات تخصصی و تطبیق DNA برروی پیکرها و قطعات بزرگ در حال انجام است و نمی‌توان زمان دقیق برای احراز هویت جانباختگان اعلام کرد. (مشروح خبر را اینجا بخوانید)



مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در گفت‌وگو با میزان:

شمار هویت‌های شناسایی شده حادثه پلاسکو به ۱۶ نفر رسید/ از ۶ هویت جدید شناسایی شده، ۵ نفر از شهدای آتش‌نشان و ۱ نفر از شهروندان است

قادی پاشا اعلام کرد: با تعیین هویت ۶ جانباخته دیگر حادثه پلاسکو، شمار هویت های شناسایی شده این حادثه که به پزشکی قانونی ارجاع شده‌اند، به ۱۶ نفر رسید. (مشروح خبر را اینجا بخوانید)





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *