"خندوانه" دیشب نخندید/ اهدای خون، پیام همدردی مردم با آسیب دیدگان حادثه پلاسکو بود

11:00 - 04 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۰۸۵۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
رامبد جوان در برنامه شب گذشته "خندوانه" گفت: اهدای خون، پیام همدردی مردم با آسیب دیدگان حادثه پلاسکو بود.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، براساس گفت و گویی که روز گذشته با مدیر روابط عمومی برنامه تلویزیونی "خندوانه" داشتیم، شب  گذشته برنامه «خندوانه» بدون حضور تماشاگر روی آنتن شبکه نسیم رفت.

این برنامه حال و هوای متفاوتی نسب به سایر برنامه های "خندوانه" داشت و برای ادای احترام به آتش‌نشان‌های فداکار حادثه پلاسکو، روی هر صندلی شاخه گل و کلاه آتش‌نشانی گذاشته شده بود. 


 
رامبد جوان در ابتدای این برنامه گفت: خندوانه همیشه درباره فواید خندیدن حرف زده است و همیشه سعی کرده، حال دل‌هایمان را خوب کند؛ اما امشب خندوانه به شکل دیگری می‌خواهد حال همه را خوب کند. این بار «خندوانه» نمی‌خندد؛ البته برنامه را به روح این قهرمانان تقدیم می‌کند.  
 
جوان در ادامه برنامه در خصوص رفتارهای برخی مردم گفت. اینکه پلاسکو سوخت و این وسط عده‌ای رفتند، عکس‌های شاد سلفی گرفتند! برخی با تجمع خود امدادرسانی را مختل کردند. ما درک می‌کنیم بخش عمده مردم، کسانی بودند که عزیزشان آنجا بود و البته کسبه آن ساختمان. البته در این مدت شاهد اتفاق‌های خوبی مثل اهدای خون و پیام‌های همدردی مردم هم بودیم. 


 
مجری برنامه خندوانه در پایان صحبت‌های خود بیان کرد: امیدوارم دیگر شاهد گرفتن فیلم و عکس در چنین زمان هایی نباشیم. 

همچنین محمدرضا جوادی یگانه، عضو هیات علمی گروه جامعه‌شناسی دانشگاه تهران به عنوان میهمان در برنامه خندوانه حاضر شد و از زوایای اجتماعی درباره این موضوع صحبت کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *