استقرار پزشکان متخصص و تیم های فوریت های پزشکی در محل ساختمان پلاسکو

10:11 - 01 بهمن 1395
کد خبر: ۲۶۹۶۷۶
رئیس اورژانس کشور گفت: اکنون شاهد استقرار پزشکان متخصص و تیم های فوریت های پزشکی در محل ساختمان ویران شده پلاسکو هستیم.
استقرار پزشکان متخصص و تیم های فوریت های پزشکی در محل ساختمان پلاسکوبه گزارش خبرنگار گروه جامعه پیرحسین کولیوند گفت: در کنار نیروهای امدادی، نیروهای اورژانس و پزشکان نیز از روز گذشته در صحنه آتش سوزی ساختمان پلاسکو حاضر بوده اند.

وی افزود: در کنار سایر نیروهای امدادی تلاش کرده ایم نیروهای اورژانس نیز حضور فعالی داشته و خدمات مطلوبی را به مصدومان ارائه دهند.

رئیس اورژانس کشور از استقرار پزشکان متخصص در محل حادثه خبر داد و اظهار کرد: پزشکان طب اورژانس، تیم های فوریت های پزشکی و همچنین پزشکان متخصص برای امداد رسانی به آتش نشان ها در محل حادثه حضور پیدا کرده اند.

کولیوند با اشاره به همکاری مطلوب بیمارستان های تهران با اورژانس کشور خاطر نشان کرد: خوشبختانه اکنون شاهد همکاری بسیار مطلوب بیمارستان های تهران با اورژانس کشور هستیم و بیمارستان بانک ملی که در نزدیکی محل حادثه قرار دارد تمام امکانات خود را برای کمک به آتش نشان ها بسیج کرده است.

رئیس اورژانس کشور با ارائه آماری از تعداد مصدومان حادثه تصریح کرد: 51 تن از افراد به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شده اند و 33 نفر نیز به بیمارستان ها منتقل شده بودند.

وی تاکید کرد: از این تعداد 6 تن بستری بوده که متاسفانه یک تن از آتش نشان ها صبح امروز به علت شدت سوختگی و جراحات به شهادت رسید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *