گرفتار شدن 25 آتش نشان در زیر آوار / شهروندان توجهی به اخبار حاشیه ای نداشته باشند

14:32 - 30 دی 1395
کد خبر: ۲۶۹۴۶۶
شهردار تهران گفت: بر اساس آمار حدود 25 تن از آتش نشان ها در زیر آوار گرفتار شده اند وامدادرسانی ها برای نجات این عده ادامه دارد.
گرفتار شدن 25 آتش نشان در زیر آوار / شهروندان توجهی به اخبار حاشیه ای نداشته باشندبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، محمد باقر قالیباف با ابراز تاسف از  حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو و گرفتار شدن تعدادی از آتش نشان ها در زیر آوار گفت: آتش سوزی ساعت 7:59 صبح امروز به نیروهای اتش نشان اطلاع داده شد و نیروهای ما دو دقیقه پس از این اطلاع در محل حاضر شدند.

وی افزود: عملیات اطفای حریق از سوی نیروهای آتش نشان درحال اتمام بود که به یکباره سازه به طور کامل فروریخت ومتاسفانه تعدادی از آتش نشان ها در زیر آوار محبوس شدند.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه قبل از ریزش ساختمان هیچ یک از کسبه و یا شهروندان تهرانی در ساختمان پلاسکو حضور نداشته اند تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش نیروهای آتش نشان تمام کسبه و شهروندان حاضر در ساختمان پلاسکو از محل خارج و افراد گرفتار در زیر آوار تنها آتش نشان ها هستند.

قالیباف با ارائه آماری از تعداد آتش نشان های محبوس در زیر آوار اظهار کرد: درخواست ما این است که شهروندان توجهی به اخبار حاشیه ای نداشته باشند و برا ساس آمار تاکنون حدود 25  آتش نشان در زیر آوار گرفتار شده اند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *